[Statusul unui tanar creativ] Carina Toma: Clientului ii e frica de necunoscut si atunci agentia s-a obisnuit sa ii prezinte doar cunoscutul

[Statusul unui tanar creativ] Carina Toma: Clientului ii e frica de necunoscut si atunci agentia s-a obisnuit sa ii prezinte doar cunoscutul

Cerc vicios care dauneaza curajului in advertising, bifat. Apoi, urmeaza frica de penibil cu intensitate specific publicitara, spune Carina Toma (Copywriter, Infinit Solutions). Cum ar veni, sa fii scos la tabla tinandu-ti campaniile in brate. Daca mai esti si-n pielea goala, ai pus de-un cosmar clasic cu un twist. Si, oricum, cel mai probabil colegii te vor critica indiferent ce fel de note ai. 

Dar, daca-ti muti un pic mintea din mindset-ul publicitar, multe beneficii vei avea. Cum le-ar spune CD-ul Carina Toma creativilor din echipa ei: "Cu cat ai experiente mai diverse, cu atat ai mai multe puncte de conectat".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related