Diodrama, un proiect cultural semnat de Muzeul „Antipa”, WWF Romania si Publicis Romania

Diodrama, un proiect cultural semnat de Muzeul „Antipa”, WWF Romania si Publicis Romania

“Diodrama” a fost lansata sambata, 21 mai, cu ocazia Noptii Muzeelor, in cadrul proiectului cultural semnat de Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, WWF-Romania si Publicis Romania.

Sub sloganul „Am adus-o in muzeu ca sa n-o intalnesti in natura”, „Diodrama” are rolul de a atrage atentia publicului asupra efectelor pe care taierile ilegale de paduri le au asupra habitatelor.

Mesajul principal al momentului de dezvelire a Diodramei a fost sustinut de Dr. Luis Ovidiu Popa, Director General al Muzeului „Grigore Antipa”, gazda evenimentului, alaturi de Magor Csibi - Director de Program WWF Romania si de jurnalistul Mircea Toma.

 

"Unul dintre obiectivele noastre ca muzeu de stiinte ale naturii este informarea si educarea publicului fata de problemele actuale legate de protectia mediului, a speciilor si a habitatelor, precum si promovarea respectului fata de natura. In acest context se inscrie si sensibilizarea publicului fata de problemele actuale legate de protectia mediului, a speciilor si a habitatelor."
Dr. Luis Ovidiu Popa (Director General - Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”)

 

Totodata, proiectul le reaminteste vizitatorilor ca in momentul actual exista instrumente prin care pot actiona pentru a preveni taierile ilegale de paduri, precum “Radarul Padurilor”, care speram ca in acest an va avea si o aplicatie de mobil.

In acest context se inscrie si proiectul Diodramei, o diorama care nu ar trebui sa existe in realitate.

Diodrama va ramane expusa pana pe 5 iunie in zona dedicata faunei Romaniei din cadrul Muzeului „Grigore Antipa”.

 

Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa” este una dintre cele mai vechi institutii din Romania de cercetare a biodiversitatii si de educare si culturalizare a publicului. Muzeul gazduieste unele dintre cele mai vechi diorame din lume, Grigore Antipa fiind printre primii care au implementat aceasta modalitate de expunere. De o mare valoare stiintifica, istorica si muzeala, dioramele expuse in Muzeu ofera vizitatorului o imagine asupra relatiilor dintre vietuitoare, precum si relatia dintre acestea si mediul lor de viata.

Infiintata in 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizatii internationale ce deruleaza proiecte pentru conservarea naturii. Organizatia se bucura de aproape 5 milioane de sustinatori in toata lumea si o retea activa in peste 100 de tari. In Romania, WWF activeaza incepand cu 2006, urmarind conservarea mediului natural si a proceselor ecologice prin proiecte pentru pastrarea diversitatii biologice, a speciilor salbatice si a ecosistemelor naturale.

Parteneriatul denota importanta pe care ar trebui sa o acordam cu totii protejarii mediului.

Proiectul si-a propus sa aduca in atentia opiniei publice pericolul pe care il reprezinta taierile ilegale de paduri, dar si metodele prin care cetatenii pot sa se implice.

 

Au participat:

Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”:
Dr. Luis Ovidiu Popa (Director General), Florentina Purdescu (Sef Relatii Publice, Marketing Cultural si Educational), Lucian Chipuc (Colaborator), Mircea Ciobanu (Colaborator), Radu Pana (Restaurator), Bogdan Matei (Conservator), Bogdan Fratila (Responsabil SSM)

WWF-Romania:
Csibi Magor (Director Program), Ioana Betieanu (Communication Manager), Adriana Trocea (Communication Specialist), Ioana Cenusa (Communications Officer)

Publicis Romania:
Jorg Riommi (Chief Creative Officer), Silviu Nedelschi (Group Creative Director), Romulus Petcan (Copywriter), Gabriel Gherca (Art Director), Stefan Manole (Art Director), Oana Radu (Account Director), Camelia Efrimov (Senior AV Producer), Andreea Grigorean (PR Officer), Ioana Moasa (PR Executive), Raluca Cojocaru (PR Executive), Miruna Sandulescu (Events Account Director), Nora Dumitrescu (Set Design), Lucian Moise (Production)

Mitra Film - Adriana Ionica (Post Production)
Abis Studio - Mihnea Trancu
Guliver / Getty Images - Diana Floca

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related