[Can-Cannes 2016] Prima vizita la Cannes, cu Alexandra Horvath: Oamenii care-si aliniaza Leii ca borcanele de muraturi sunt mai cu bun simt decat ar fi putut mintea mea sa inteleaga

[Can-Cannes 2016] Prima vizita la Cannes, cu Alexandra Horvath: Oamenii care-si aliniaza Leii ca borcanele de muraturi sunt mai cu bun simt decat ar fi putut mintea mea sa inteleaga

"Ah, prima data la Cannes Lions, ce vremuri". De aici inainte, Alexandra Horvath (‎Senior Digital Copywriter, Kubis Interactive) o sa poata folosi degajat replica asta in conversatii pentru ca Eugen Suman, seful ei creativ, a prins aluziile si a luat-o la Cannes. La prima intalnire cu superstarurile creativitatii internationale, Alexandra a descoperit un bun simt surprinzator, cu tot cu Leii de prin rafturi, sertare si buzunare. 

Dincolo de asta, ne-a spus ea, TIC-ul a fost la ordinea zilei (Tehnologie - Inovatie - Content), juriile s-au aratat mai interesate de urmarile campaniilor decat de alti factori tehnici, iar povestea sarmalelor romanesti te salveaza in orice interactiune cu un strain.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related