[Can-Cannes 2016] Prima vizita la Cannes, cu Alexandra Horvath: Oamenii care-si aliniaza Leii ca borcanele de muraturi sunt mai cu bun simt decat ar fi putut mintea mea sa inteleaga

[Can-Cannes 2016] Prima vizita la Cannes, cu Alexandra Horvath: Oamenii care-si aliniaza Leii ca borcanele de muraturi sunt mai cu bun simt decat ar fi putut mintea mea sa inteleaga

"Ah, prima data la Cannes Lions, ce vremuri". De aici inainte, Alexandra Horvath (‎Senior Digital Copywriter, Kubis Interactive) o sa poata folosi degajat replica asta in conversatii pentru ca Eugen Suman, seful ei creativ, a prins aluziile si a luat-o la Cannes. La prima intalnire cu superstarurile creativitatii internationale, Alexandra a descoperit un bun simt surprinzator, cu tot cu Leii de prin rafturi, sertare si buzunare. 

Dincolo de asta, ne-a spus ea, TIC-ul a fost la ordinea zilei (Tehnologie - Inovatie - Content), juriile s-au aratat mai interesate de urmarile campaniilor decat de alti factori tehnici, iar povestea sarmalelor romanesti te salveaza in orice interactiune cu un strain.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related