Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti aduc aur pentru Romania

Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti aduc aur pentru Romania

Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.

Festivitatea de premiere a avut loc aseara la Berlin, proiectul fiind nominalizat in doua categorii – Content Marketing si Viral Video, ulterior castigand aurul in categoria Viral Video.

 

"A fi nominalizat la Digital Communication Awards, alaturi de campanii  despre care citesti in presa internationala cu admiratie si, de ce nu, cu putina ”invidie profesionala”, este in sine un lucru uimitor. Insa adevaratul tur de forta este sa iti prezinti campania in fata unui juriu international si sa incerci sa ii convingi ca proiectul pe care il sustii este cel castigator. Este un adevarat exercitiu de persuasiune si, personal, cred ca este un demers care ar trebui adoptat de mai multe competitii de comunicare. Ma bucur extrem de mult ca am fost parte din acest proces si, mai ales, ca am castigat intr-o categorie atat dificila si competitiva precum Viral Video", a declarat Alexandra Radu (Communication Director in cadrul Rogalski Damaschin).

 

Anul acesta in categoria Viral Video au fost inscrise campanii ale unora dintre cele mai mari companii si agentii din lume, printre care Allianz Worldwide, Novartis, Unilever, Edelman si BBDO, Rogalski Damaschin fiind singura agentie independenta din categorie. Un al doilea aur in cadrul categoriei a fost castigat de Fashion Revolution si Ketchum Pleon & BBDO, o situatie unica anul acesta pentru festivalul din capitala Germaniei.

 

"Am sustinut cu mult entuziasm acest proiect cultural care a captat inca o data interes si apreciere la nivel international. Alaturi de partenerii nostri de la Rogalski Damaschin am transformat cultura intr-un act de comunicare virala, care a transmis unei audiente globale valori autentice ale publicului din Romania. Distinctia oferita seara trecuta confirma inca o data apartenenta noastra la elita internationala a brandurilor care ofera oamenilor experiente memorabile", a declarat Stelian Iacob (administrator Therme Bucuresti).

 

Flashmob-ul #cultureofhealth a fost o premiera absoluta, fiind cel mai mare eveniment muzical neconventional organizat cu o orchestra in Romania: 80 de instrumentisti dintre care 8 tobosari, 22 de violonisti, 9 percutionisti, 4 violoncelisti si 3 trompetisti, au facut cele doua cunoscute partituri sa rasune grandios si familiar, in egala masura.

Artistii au surprins vizitatorii complexului cu un spectacol spontan in care Rapsodia Romana de George Enescu si Radetzky March de Johann Strauss si-au dat intalnire in interpretarea neconventionala a Orchestrei Simfonice Bucuresti. Complexul s-a transformat pentru cateva minute intr-o imensa sala de concert in care reactia entuziasta a oamenilor a amplificat muzica interpretata de orchestra.

Proiectul a fost realizat prin contributia echipelor de la Rogalski Damaschin, Touch Communications, Therme Bucuresti, Studio Set, regizor Goran Mihailov si Orchestra Simfonica Bucuresti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related