[Strategul si juniorii] Dimitris Tsoutsos (McCann Worldgroup Romania): De obicei, oamenii veniti din afara industriei aduc valoare in agentie

[Strategul si juniorii] Dimitris Tsoutsos (McCann Worldgroup Romania): De obicei, oamenii veniti din afara industriei aduc valoare in agentie

Dupa 8 ani petrecuti pe baricadele BTL-ului, plus un master in administrarea afacerilor, Dimitris Tsoutsos, astazi Executive Strategy Director la McCann Worldgroup Romania, stia destul de bine cu ce se mananca publicitatea. Asa ca a intrat in ea. El voia sa se faca dirijor de orchestra, dar a ajuns sa faca strategie in agentii. Ati citit bine, n-am incurcat interviurile. Dimitris a terminat "Muzicologie si Interpretare muzicala", iar planul era sa dirijeze. N-a fost sa fie. 

In Romania a venit pentru ca McCann Bucharest e o agentie buna, iar piata de publicitate din Grecia, care trece printr-o criza, nu-i permitea sa se dezvolte in ritmul dorit de el. Si iata-l printre noi. Oricum, diferente majore intre cele doua tari nu prea sunt, ne spune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related