Ei sunt cei trei castigatori Young FIBRA care au cucerit brieful Telekom

Ei sunt cei trei castigatori Young FIBRA care au cucerit brieful Telekom

Prin august, pregateam impreuna cu Telekom competitia Young FIBRA. Intalniri, discutii, brief, alte discutii. Pe 23 august am dat drumul la treaba. Principalul salut cu tinerii creativi pana-n 30 de ani? "Hai, arata-ne cat esti de bun!". Si o parte din ei au avut curaj si dorinta de a fi evaluati de un juriu profesionist.

In cele din urma, am primit cateva zeci de demonstratii de creativitate. Ele au poposit mai intai pe masa juriului format din reprezentanti Telekom - Oana Ioja (Brand & Communication Expert), Andra Miulescu (Brand & Communication Specialist) si Ciprian Postelnicu (Supervisor Media) - si reprezentanti Leo Burnett - Alin Marghidanu (Group Creative Director) si Victor Stroe (Head of Strategy & Associate Director). De unde au plecat in formula mai restransa, anume intr-un top 10

Ne-am bucurat si ne-am laudat cu ei, apoi le-am supus lucrarile unui proces de jurizare internationala, realizat cu rigurozitate de catre juriul Premiilor FIBRA, prezidat de Casey Rand (Group Creative Director, Droga5 New York) si compus din Casey Bird (Freelance Conceptual Writer & President, SheSays London), Aitor Borras (Associate Creative Director, apple tree communications), Soomean Chang (Freelance Creative Director), Till Eckel (Executive Creative Director & Managing Director, Jung von Matt Berlin), Howard Finkelstein (Senior Copywriter, Wieden+Kennedy New York), Levan Lepsveridze (Chief Creative Officer & Co-founder, Leavingstone) si Jussi Pekkala (Creative/Copywriter, hasan & partners).

In seara de 17 noiembrie, categoria dedicata tinerilor creativi a deschis Gala de premiere. Cei mai buni trei participanti au urcat pe scena pentru a fi premiati de catre Ruxandra Rau (Brand & Communication Strategy Director, Telekom Romania).

Deci da, i-am aflat, iata-i:

Locul I - Doina Goian: youtube o'clock

 

Locul II - Bogdan Apetrii si Georgiana Bobu#NETLIBERARE prin educare

 

Locul III - Alexandru Stan: Fara buton de date!

 

Lista tuturor castigatorilor de la a doua editie a Premiilor FIBRA #2 se afla aici. Iar daca vreti sa stiti cum se desfasoara doua zile pline de debate-uri, va invitam sa treceti pe aici.

Dupa premiile in valoare de 3.000 de euro si portia zdravana de aplauze si faima, declaram sezonul doi al competitiei Young FIBRA un succes si punem cartonul cu "THE END. DAR VA URMA".

 

 

Felicitari participantilor si ne auzim la anul!

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related