[Pe culmile lui 2017] Razvan Vasiloiu si cele doua Romanii din publicitate: una inteligenta, alta nu

[Pe culmile lui 2017] Razvan Vasiloiu si cele doua Romanii din publicitate: una inteligenta, alta nu

Lui Razvan Vasiloiu (Head of Strategy & co-owner, the Syndicate), i se pare ca publicitatea autohtona e  segregata in doua dimensiuni. O parte care inspira si alta, care ar putea fi numita subpublicitate, si e un supliciu pentru consumatori. De altfel, Razvan are un capitol intreg in bilantul lui 2017 despre consumatorii care fug de reclame. 

Reactia consumatorilor fata de publicitate este de tolerate-or-reject-it, iar publicitatea nativa, daca isi va respecta filosofia consumer-centric, ar putea-o schimba in appreciate-it-or-just-move-on, spune Razvan.

Iar publicitatea nativa se lasa prea mult asteptata. Dar si atunci cand va veni, crede Razvan Vasiloiu, va deveni cu adevarat immersive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related