Publicitatea outdoor, la alt nivel: Perceptum aduce în România bicicleta cu display video

Publicitatea outdoor, la alt nivel: Perceptum aduce în România bicicleta cu display video

După tehnologia holografică Hypervsn, Perceptum aduce în România și bicicleta cu display video creată de Kino-mo. Acest tool de promovare este o confirmare a poziționării Perceptum, respectiv integrarea tehnologiei în campaniile de marketing, pentru o experiență integrată. 

Publicitatea video este omniprezentă și pe diferite canale: TV, social media, panouri outdoor etc. Însă unul dintre cele mai cool instrumente aparține celor de la Kino-mo, de la care Perceptum aducea în România, în 2017, premiata tehnologie holografică Hypervsn.

 

”Suntem fideli strategiei de a fi prima opțiune pentru brandurile care vor activări puternice și experiențe 360. Emoția este ingredientul de bază în comunicarea de brand, iar bicicleta cu display o poate oferi într-un mod relaxat și prietenos, creând engagement mai ales cu generația tânără, deschisă la tehnologie”, arată Raluca Ghilea, Directorul Executiv al Perceptum Concept.

 

Noul sistem, disponibil în România, din acest an, prin Perceptum Concept, constă într-un video reflectat din spițele roților unei biciclete, în timp ce aceasta se află în mișcare. Practic, printr-o iluzie optică, spițele par că formează o suprafață plană, pe care video-ul se proiectează și rulează. 

 

Pe lângă faptul că arată hi-tech și captează imediat atenția, avantajul bicicletei cu display este că face ca publicitatea video să fie accesibilă în locuri neconvenționale: în timp ce mergi pe stradă, în parc, peste tot acolo unde este posibil biciclitul. Secretul este ca materialul creat să aibă impact în doar câteva secunde, cât durează practic trecerea unui biciclist pe lângă noi.

În București sunt peste 50.000 de utilizatori activi ai serviciilor de bike sharing, existând un potențial mare de marketing pentru brandurile care doresc o promovare multi-channel. Bicicleta cu display video a fost deja integrată în campanii de marketing ale Intel, Samsung sau General Electric. GE, de pildă, a ales să promoveze un eveniment pe tema sustenabilității și a energiilor verzi cu ajutorul acestui instrument inovativ. Sloganul și video-urile de suport au fost proiectate prin spițele bicicletei pe străzile din Florența, generând un engagement uriaș și fiind în perfect acord cu valorile companiei.

Anul trecut, Perceptum a importat tehnologia holografică a Kino-mo, care face extrem de accesibilă publicitatea tridimensională în afara casei sau a cinema-ului și la un cost redus. Aceasta constă în vizualuri 3D care plutesc în aer, foarte similare hologramelor, cu un impact vizual puternic asupra privitorilor, în condițiile în care ele constituie replica perfectă a unui produs.

Perceptum Concept este o agenție de servicii integrate cu peste 7 ani de experiență pe piața românească de marketing și comunicare. Compania are în portofoliul de clienți jucători de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie, energie, IT, HoReCa, food&beverages. Perceptum Concept livrează proiecte inovative de marketing, de la concept până la execuție, și gestionează strategii de comunicare complexe. Compania utilizează cele mai noi dispozitive hi-tech de marketing, dintre care DreamOC, Gravity Lifter, Smile Reader sau Hypervsn.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Related