[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate

[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate

Andreea Florea, managing partner BrandTailors, nu vorbește deloc pe ocolite. Nici în legătură cu problemele și clișeele din branding sau cu trendurile umflate, nici în legătură cu nevoia de ”humility” a oamenilor din domeniu. În aproape 15 ani de branding, Andreea s-a cam săturat de ”bullshit”. Și chiar așa, cât se poate de direct, ea spune că cea mai mare problemă a industriei de branding din România este că își acordă o importanță mai mare decât o are.

Cu siguranță că rezolvăm prin design și strategie de brand probleme reale de business, am făcut asta de 1000 de ori, dar, dacă e s-o spunem pe-aia dreaptă, un typeface n-a făcut diferența între viață și moarte și nicio poziționare de brand nu va găsi tratamentul pentru cancer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related