[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate

[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate

Vreo 3 ani, s-a frecventat cu Freud, Allport si Jung. Apoi, si-a dat seama ca Ogilvy, Lindstrom sau Alexandrescu suna mai bine. Alexandra Ciobanu (Junior Account Executive, Interactions) compara usa publicitatii cu cea a unui Mega Image bucurestean. Adica nu a intrat la prima incercare, iar interviurile nu s-au soldat mereu cu faimosul "cand poti incepe?"

De altfel, Interactions este prima agentie in care lucreaza. Poate si din cauza asta avem de-a face cu un entuziasm de-a dreptul revigorant, cu care industria ne-a cam ramas datoare.

Totul ma entuziasmeaza. De la proiectele pentru care o sun pe mama sa-i povestesc pana la sala de jocuri unde ne strangem in pauze si facem campionate de foosball.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related