Geometry semnează campania METRO Cash & Carry România: ARO. De bază prin casă

Geometry semnează campania METRO Cash & Carry România: ARO. De bază prin casă

Geometry lansează cea mai nouă campanie METRO Cash & Carry România dedicată promovării gamei de produse marcă proprie ARO. Aceasta cuprinde peste 1.000 de articole, din diferite categorii, atât alimentare, cât și non-alimentare și se adresează clienților revânzători.

Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun raport calitate – preț, păstrând prețul ca principal criteriu. Cu toate acestea, ARO și-a propus să deservească nevoile de bază dintr-o casă, oferind consumatorilor cele mai bune rezultate pentru produsele sale din categoria prim preț. Astfel, abordarea strategică subliniază faptul că încrederea în calitatea produselor ARO nu se construiește în funcție de preț, ci în funcție de cât de bine își îndeplinesc rolul.

 

"Segmentul <<Ieftin și bun>> a reprezentat tot timpul un challenge de comunicare. Pe lângă faptul ca diferențierea din punct de vedere mesaj este de cele mai multe ori inexistentă, categoria vine la pachet și cu o puternică percepție: <<ieftin>> și <<bun>> sunt antonime în mintea consumatorului. Nu are cum să fie bun dacă e ieftin. Dar ce înseamnă bun? Brandul Aro, prin claim-ul <<De bază prin casă>> se referă la toate celelalte ocazii nepretențioase unde funcția de bază a produsului este cea mai importantă. Pentru a transmite mesajul brandului am ales autoironia și sinceritatea dusă la extrem. Și ne place ce a ieșit.", a declarat Mihai Fetcu (Creative Director Geometry România).

 

"Suntem încântați să comunicăm noua campanie pe care am pregătit-o pentru produsele ARO. Am ales o abordare neobișnuită și amuzantă care să dărâme mitul conform căruia produsele simple, de bază, sunt plictisitoare și dificil de comunicat într-o manieră creativă. Așa că am construit un concept care să arate cât de senzațional de simple sunt și cât de bine își îndeplinesc rolul. Mesajul final al spoturilor <<La cât de puțin costă, își fac treaba senzațional>> reflectă exact principalele atribute ale produselor ARO, dar și raportul optim care stă la baza calității garantate ARO", a declarat Marina Zara (Head of Marketing METRO).

 

 

Mesajul principal al campaniei, “De bază prin casă” se regăsește în executii TV de 30s și 20s care aduc în scenă 4 produse vedetă: găleata, tableta de ciocolată, făina și ouăle. Ele sunt prezentate într-o manieră autoironică, prin intermediul calităților lor senzațional de...banale. De exemplu: găleata ARO este senzațională pentru că ține apa în ea; oul ARO este senzațional pentru că fiebe dacă este pus în apă fiartă; făina ARO este senzațională pentru că se lipește de pește sau tableta de ciocolată ARO care este senzațională pentru că potolește pofta de dulce etc.

TVC-urile campaniei:

 

Pe lângă componenta TV, mixul media cuprinde și execuții radio, print și digital.

 

Echipele participante:

Echipa Geometry
Costina Dinulescu – Senior Art Director
Bogdan Costin – Senior Copywriter
Andreea Deliu – Art Director
Mihai Fetcu – Creative Director
Andreea Apostoliu – Strategic Planner
Adriana Staicu – Account Director
Mara Constantinescu– Junior Account Manager
Dorina Sandu – DTP Manager

Echipa METRO:
Marina Zara – Head of Marketing
Andreea Diaconu - Sr. Marketing Communication Manager
Marian Profir - Campaign Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related