[Concluziile lui 2018] Camelia Cavadia și Alina Sin: Brandurile nu vor mai putea fi neutre. Contextul socio-politic le va determina să se poziționeze

[Concluziile lui 2018] Camelia Cavadia și Alina Sin: Brandurile nu vor mai putea fi neutre. Contextul socio-politic le va determina să se poziționeze
Foto: Mihai Ștețcu

Content si diversitate. Acestea sunt cuvintele care cuprin cel mai bine PR-ul in 2018, potrivit Cameliei Cavadia și Alinei Sin, Managing Partners Fabrica de PR. Un an în care s-a văzut o concentrare mai mare pe componenta socială a campaniilor gândite și implementate de agențiile de PR. Atât brandurile, cât și persoanele publice implicate în astfel de acțiuni sunt dispuse să aloce bugete, timp, idei, resursă umană în această direcție.

 Am sesizat începutul unui trend care credem că se va extinde în 2019, și anume faptul că brandurile nu vor mai putea fi neutre. Contextul socio-politic va determina brandurile să se poziționeze și din acest punct de vedere și să își afirme și mai mult valorile și principiile pe care sunt fondate. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune

Dictionar



Related