[Dupa 10 ani] Elena Negrescu: Ai tot atatea sanse cate briefuri de a schimba mentalitati si stereotipuri. Teoretic

[Dupa 10 ani] Elena Negrescu: Ai tot atatea sanse cate briefuri de a schimba mentalitati si stereotipuri. Teoretic
Elena Negrescu, 2010 si ceva.

Acesta este motivul numarul doi pe care Elena Negrescu, Senior Copywriter Profero, il pune pe lista ei de trei chestii pentru care e inca misto sa lucrezi in publicitate. Stiti. Am plecat de la un fel de tablou de #10yearschallenge cu industria romanesca de publicitate pentru a ajunge la o provocare mult mai grea: cultivarea optimismului. Incercam sa prindem prin deplasarea asta in timp scantei de publicitate si metamorfozele ei, cu bune si cu rele, pentru a ne aseza mai bine cu picioarele in prezent si a-l privi cu mai multa ingaduinta. 

Elena zice asa: mai putine vise si mai multe haine, mai multa responsabilitate si mai putin romantism, mai multa graba si mai multa presiune sociala. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related