Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal

Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal

Debutul campaniei de calificare pentru Euro 2020 a însemnat pentru FORTUNA, sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României, pretextul ideal pentru a-și reafirma încă o dată misiunea, aceea de a aduce ”Mai multe victorii pentru suporteri”, prin intermediul unei campanii marca Saatchi&Saatchi + The Geeks. Obiectivul proiectului este de a inspira fanii să fie alături de jucătorii Nationalei, să creadă în șansa echipei noastre de a se califica și să-și arate susținerea, la bine și la rău, așa cum fac suporterii adevărați.

Totul a pornit de la insight-ul că nimic nu unește românii precum fotbalul, că victoriile echipei naționale sunt printre puținele evenimente care bucură pe toată lumea. Iar momentul cel mai emoționant e acela când jucătorii și suporterii de pe stadion și din case cântă împreună imnul României, clipele în care se concentrează tot optimismul și speranța unei națiuni. Echipa de creație a decis să folosească acest pretext pentru a crea o punte emoțională între brandul FORTUNA și consumatorii săi, prin intermediul echipei naționale de fotbal.  

Ideea creativă s-a impus de la sine printre cele propuse, atât ca preferata echipei de creație, cât și a echipei de la FORTUNA.

”Imaginea unui șir nesfârșit de suporteri, încolonați după jucătorii naționalei, ni s-a părut foarte puternică și ne-am dat seama că exprimă perfect vizual  mesajul pe care voiam să-l transmitem: Împreună suntem echipa României”, afirmă Dan Crețu, unul dintre creativii proiectului.

 

”Deoarece credem că Naționala este echipa tuturor românilor, am vrut sa exprimăm printr-un glas unitar convingerea comună a jucatoriilor, suporterilor, federației și sponsorului oficial: doar împreună suntem o echipă și ne putem califica la Euro 2020”, declară Lewis Findley (General Manager - Fortuna Entertainment Group).

 

Campania de comunicare include o execuție TV, printuri și o activare digitală. Spotul TV a fost filmat cu ajutorul casei de producție Studioset.

 

 

Echipa Saatchi&Saatchi + The Geeks

Bogdan Costin – Director de Creație
Dan Crețu – Senior Art Director
Tiberiu Coman – Senior Copywriter
Vlad Petre – Managing Director
Alexandru Udrea – Junior Account Manager

Echipa FORTUNA

Radu Ciupercă – Head of Brand
Bogdan Sonea – Digital Manager
Alexandru Banu – Video Content Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related