[Rezolvam in DTP] Stefan Matei (Geometry Global): Multe intepaturi au trecut catre digital, iar ATL-ul incepe sa recunoasca - „hai ma, ca nu-s chiar monstri astia din DTP"

[Rezolvam in DTP] Stefan Matei (Geometry Global): Multe intepaturi au trecut catre digital, iar ATL-ul incepe sa recunoasca - „hai ma, ca nu-s chiar monstri astia din DTP"

Stefan Matei, DTP la Geometry, ne-a zis de la inceput ca nu prea are timp de interviuri, munca de DTP senior ocupandu-i tot spatiul. Dar printre “feedbece”, amanari si urgente, a reusit sa iasa putin din camera masinilor din agentie, pentru a ne mai povesti ce fac oamenii astia acolo, pe langa a asculta tone de muzica. Si cam fac.

Daca te gandesti ca Stefan are un background solid la Graffiti BBDO, unde a luat un Grand Effie cu o campanie Pepsi, ca a stat nopti pentru lansarea iPhone in Romania, cam intelegi profilul.

Stefan ne spune si cum dinamica DTP-ului in agentie s-a schimbat odata cu trecerea dinspre print spre online, care se reflecta si in necesarul propriu de tool-uri, abordari, invataminte: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related