Koenraad Lefever: Modelul de business al agențiilor creative, cu excepția unor piețe în creștere, nu mai funcționează

Koenraad Lefever: Modelul de business al agențiilor creative, cu excepția unor piețe în creștere, nu mai funcționează

Există lucruri care nu se vor schimba niciodată, dar în același timp, totul se schimbă, crede Koenraad Lefever, CCO Duval Guillaume (Publicis Groupe), Bruxelles. Koenraad a participat săptămâna trecută la București, la Global Product Committee și Creative Academy, cu ocazia aniversării a 25 de ani de Publicis Groupe România.

GPC, bazat pe sistemul de jurizare de la Cannes, este comitetul liderilor creativi din Publicis Worldwide, care se reunește la fiecare 6 luni pentru a vedea și judeca cele mai bune lucrări produse de întreaga rețea. La această editie au participat lideri creativi din cadrul Publicis Worldwide, respectiv din Spania, Olanda, Africa de Sud, Mexic, Belgia, Franța, SUA, UK, Letonia, Polonia, Ucraina, Slovenia, Croația. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Related