SEAT Tarraco și INTERACTIONS susțin mobilitatea urbană

SEAT Tarraco și INTERACTIONS susțin mobilitatea urbană

Noul SEAT Tarraco, cel mai mare model din gama SUV a brandului, sprijină mobilitatea urbană și te încurajează să fii mereu în mișcare, chiar și atunci când acest lucru înseamnă să scoți din portbagaj un SEAT mai mic, electric, pe 2 roți.

Când rămâi blocat în trafic, soluția este să nu renunți, ci să găseșți noi modalități de a-ți continua drumul. Propunerea SEAT? KickScooter SEAT eXS powered by Segway, trotineta electrică care-ți permite să te strecori în trafic și să ajungi la destinație cu ajutorul tehnologiei. Ca să-ți dai seama ce eficientă este această combinație, intră pe platforma dezvoltată de INTERACTIONS și rezervă online SEAT Tarraco pentru 500 de euro. Primeșți garantat și trotineta electrică care să te ajute să traversezi jungla urbană.

De altfel, pagina tarraco.seat.ro îți oferă toate detaliile de care ai nevoie pentru a fi printre primii care vor avea acces la SEAT Tarraco, dotat cu Cruise control adaptiv, Digital cockpit și un sistem de navigație full link ce-ți aduce aplicațiile de pe telefon direct pe panoul mașinii.

Primul pas este să-ți rezervi mașina online pentru a putea fi contactat ulterior de un dealer autorizat SEAT pentru detalii privind configurarea modelului dorit, termenul de livrare și costul final. Cererea din etapa de prevânzare a demonstrat deja faptul că produsul confirmă așteptările publicului țintă și acoperă cu succes nevoile acestuia.

"Modelul inspirat de orașul Tarragona este creat de cei mai apreciați specialiști SEAT și produs în Germania. Se adresează șoferilor dinamici care au nevoie de un automobil cu 5 sau 7 locuri și care își doresc un design sportiv cu eleganță urbană. Armonia designului se remarcă în ambele linii de echipare: Style și Xcellence.", a menționat Horațiu Moldovan (Brand Manager SEAT România).

 

"Stilul urban presupune, dincolo de toate, adaptare și curaj să întâmpini și să înfrunți provocările de zi cu zi, fără a te lăsa afectat. Noul SEAT Tarraco promovează mobilitatea urbană și te ajută să ajungi la destinație în cel mai sigur și confortabil mod posibil, ba chiar să te bucuri de drum la volanul unei mașini puternice.", povestește Cătălina Istratescu (Account Manager INTERACTIONS).

 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS, s-au numărat de-a lungul timpului branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, SEAT, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related