23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

În perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agenții de publicitate și PR din București s-au alăturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative și creat de The Institute și Lidl România. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe lânga obiectivul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat. Până în prezent, s-au alăturat cauzei Plasti Prix festivaluri și evenimente precum Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstrock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC și Bursa Binelui, iar lista rămâne deschisă.

Proiectul a avut în centru o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren și alintată de publicitari la più bella pubela, care a fost transmisă printr-o leapșa de la o agenție la alta.  Pubela a petrecut câteva zile la fiecare dintre agențiile participante, toți membrii organizațiilor fiind încurajați să colecteze plasticul utilizat pe parcursul acestor zile. Pubela a devenit ușor subiectul multor postări, animații sau story-uri în social media. 

Cele 23 de agenții care și-au dat leapsa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.

Plasticul a fost colectat în proiect de GreenPoint Management.

Proiectul Plasti Prix a urmărit să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WebDigital

WebDigital este agenția de marketing online specializată în Pay Per Click Marketing, ce are ca scop protejarea investiției clienților săi. Canalele folosite de agenție sunt: Google, Facebook, Instagram, YouTube... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related