23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix

În perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agenții de publicitate și PR din București s-au alăturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectivă și reciclarea plasticului, destinat industriilor creative și creat de The Institute și Lidl România. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe lânga obiectivul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat. Până în prezent, s-au alăturat cauzei Plasti Prix festivaluri și evenimente precum Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstrock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC și Bursa Binelui, iar lista rămâne deschisă.

Proiectul a avut în centru o pubelă specială, decorată de ilustratorul Sebastian Pren și alintată de publicitari la più bella pubela, care a fost transmisă printr-o leapșa de la o agenție la alta.  Pubela a petrecut câteva zile la fiecare dintre agențiile participante, toți membrii organizațiilor fiind încurajați să colecteze plasticul utilizat pe parcursul acestor zile. Pubela a devenit ușor subiectul multor postări, animații sau story-uri în social media. 

Cele 23 de agenții care și-au dat leapsa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler.

Plasticul a fost colectat în proiect de GreenPoint Management.

Proiectul Plasti Prix a urmărit să atragă atenția asupra efectului dăunător pe care plasticul îl are asupra mediului înconjurător, să ofere informații despre condițiile în care acesta poate fi reciclat și să-i încurajeze pe cei din industriile creative și nu numai să-și formeze un obicei din colectarea selectivă a plasticului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related