[Noile dialoguri] George Buhnici: Ne-am intors cumva din nou la radacini, oamenii urmaresc din nou oameni

[Noile dialoguri] George Buhnici: Ne-am intors cumva din nou la radacini, oamenii urmaresc din nou oameni

Suntem intr-un restaurant. Iti comanzi mancarea de pe Ipad-ul-meniu, in timp ce rasfoiesti o revista care apare doar in editie print, pentru ca fondatorii ei refuza sa se adapteze realitatii digitalizate. Ai spune ca lumea e intoarsa pe dos. Este. Ca un film vertical de pe IGTV, care probabil a ajuns in formatul asta pentru ca primii utilizatori n-au stiut sa intoarca telefonul si au postat cum le-a venit la indemana. Si cand s-au adunat multi, a devenit un curent. Si cand a devenit un curent, au preluat-o si creatorii si au implementat-o.

Suntem intr-o Tesla. Cu George Buhnici. Si vorbim despre cum poti sa creezi continut original, intr-o lume intoarsa pe dos. Intr-o lume polarizata de o generatie tanara cu algoritmii social media la ei, dar cu o nevoie de profesionalizare, si creatori de continut cu experienta, dar straini de digital. Unii au metoda, ceilalti au know-how-ul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related