[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei

[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei

La capătul liniei Pipera, e o familie cu doi copii blonzi, un baiat și o fată, imaculați, îmbrăcați în alb. Nu stim cine i-a pus acolo, dar metafora îi aparține Alecsandrei Apostolescu, Digital Strategist Geometry, care ar merge mai degrabă, ca stil de comunicare, spre Drumul Taberei, pentru o imagistică locală, cu umor și limbaj mai colorat. Genul de limbaj în care doamna Jeni de la 2 povestește colegelor ei ultimul episod din Vlad. Și uite așa am ajuns și la cum se naște un trend.

Alecsandra crede că anul 2020 poate fi un prilej pentru un shift al brandurilor din postura de advertiseri, către cea de entertaineri și storytelleri, dar și o ocazie de optimizare a modului în care se face real-time marketing. În ceea ce privește wellness-ul angajaților:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related