[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei

[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei

La capătul liniei Pipera, e o familie cu doi copii blonzi, un baiat și o fată, imaculați, îmbrăcați în alb. Nu stim cine i-a pus acolo, dar metafora îi aparține Alecsandrei Apostolescu, Digital Strategist Geometry, care ar merge mai degrabă, ca stil de comunicare, spre Drumul Taberei, pentru o imagistică locală, cu umor și limbaj mai colorat. Genul de limbaj în care doamna Jeni de la 2 povestește colegelor ei ultimul episod din Vlad. Și uite așa am ajuns și la cum se naște un trend.

Alecsandra crede că anul 2020 poate fi un prilej pentru un shift al brandurilor din postura de advertiseri, către cea de entertaineri și storytelleri, dar și o ocazie de optimizare a modului în care se face real-time marketing. În ceea ce privește wellness-ul angajaților:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


PATTERN

Lumea e construita din Pattern-uri. Le vedem peste tot. Ne atrag toate simturile. Pattern-urile ne ajuta sa invatam, sa ne adaptam, sa evoluam. De asta, am simtit ca trebuie sa fim mai mult decat o agentie de design.... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related