[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura

[Gen Z] Ioana Mihai: Cea mai mare provocare e ca Gen Z sunt foarte informati si gata sa te ia peste picior cand te-au prins manjit de publicitate goala pe la gura

Special pentru fotografia acestui interviu, Ioana Mihai, Senior Strategic Planner la Publicis Romania, s-a deghizat in personaj gen Z din Euphoria. (Sigur avem cititori care inteleg referinta). De altfel, Ioana se documenteaza intens in legatura cu noua generatie: stalkuieste verisori pe finsta, sta pe Tik Tok de placere si ajunge astfel, din story in story, sa descopere vibe-ul Z. Poate parea un research mai neobisnuit, dar si-a ilustrat o intreaga prezentare de pitch din story-urile lor la un moment dat. Documentarea nu se opreste aici, bineinteles. Continua cu interviuri la licee, studii si focus grupuri. Concluzia arata cam asa:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related