#15SecondsOfSunshine sau cum aduce Lipton vara în izolare

#15SecondsOfSunshine sau cum aduce Lipton vara în izolare

Am văzut de la fereastră copacii înmugurind, mai întâi, apoi înflorind și înverzind, o dată cu toate etapele primăverii care s-au întâmplat departe de noi. Ne transformăm, încet, în niște martori tăcuți, iar timpul trece pe lângă noi, în timp ce salutăm anotimpurile din izolare. Iar gândul la vara care se arată ne prinde neputincioși: ce și cât, oare, vom putea trăi din ea? #15SecondsOfSunshine, campania Lipton Ice Tea, vine cu un ritm energic și o scoatere bruscă din inerție. În loc să privim vremea trecând, mai bine să ne reintrăm în drepturi și să ne bucurăm de soare și de vară, chiar și de acasă, în ultimele 5 zile de izolare.  

 

Provocarea 

Multe lucruri am încercat acasă, în cele două luni de izolare. Ședințe interminabile de job, yoga online, petreceri prin video call, rețete de pâine, liniștea rară dintre gânduri. Și chiar dacă ne-am antrenat optimismul și starea de bine, atât cât am putut, ne lipsește afară, cu tot ce înseamnă asta. Răsăritul de vară, râsetele alături de ceilalți, distracția, energia aceea bună, venită din dans și mișcare. 

Prin provocarea #15SecondsOfSunshine, Lipton Ice Tea aduce puțin din acel afară de care ne e dor în ultimele 5 zile de izolare din România. Este vorba de o rutină de dans de 15 secunde creată de Lipton, pe care oricine o poate testa alături de vedetele Tik Tok România.

Când spui "Lipton Ice Tea", te gândeşti la vară, la soare, la serile petrecute cu prietenii şi la experiențe noi. În contextul actual, aceste bucurii au fost resimțite mai degrabă sub forma amintirilor. De aceea, Lipton şi-a propus să le ofere iubitorilor de ice tea, şi nu numai, idei noi prin care să se bucure de vară, din confortul casei.

Astfel, am lansat campania #15SecondsOfSunshine, un challenge solar şi vibrant, ce marchează prima apariție a brandului în TikTok. Invităm fanii să redescopere gustul zilelor însorite, alături de Nicole Cherry şi mulți alții care au acceptat provocarea Lipton, prin mişcări de dans cool şi creative şi să LIVE ALIVE fiecare moment al zilei, spune Veronica Păniță, Sr. Brand Manager Lipton.

Campania a fost lansată pe Tik Tok, alături de influencerii Nicole Cherry, Ana Gum, Alex Trif, Louis, Lorena Șerban, Tammy și Sânziana Negru, deveniți cu această ocazie sunshine stars sparkles.

Între 11 și 15 mai, poți intra în duet cu ei și le poți arăta tuturor mișcările care aduc mai aproape vara și energia bună. Te poți alătura provocării aici. 

Rutina de dans a lui Nicole Cherry. Poți vedea video-urile influencerilor și rutinele lor de dans aici. 

 

Normalul se schimbă, distracția are același gust

Provocarea #15SecondsOfSunshine de pe Tik Tok a apărut în contextul lansării unei arome noi, Green Ice Tea Peach.

Continuând demersul nostru de a accesa și testa noi platforme, am creat prima campanie a unui brand de Ice Tea pe TikTok (și a doua campanie după Mirinda, tot brand PepsiCo), în parteneriat cu ByteDance.

Demersul nostru e cu atât mai important cu cât am accesat o zonă nouă, nu doar pentru Lipton, dar mai ales pentru categoria de Ice Tea-uri. Pe lângă echipa internă care a lucrat la această activare, vreau să le mulțumesc mult colegilor și prietenilor de la Tribal Worldwide, Squad și OMD România pentru că au făcut posibilă o asemenea activare într-un timp așa scurt, spune Laurențiu Ion, Digital Marketing Manager PepsiCo

În condițiile în care normalul se schimbă, iar viața are, brusc, contururi noi, companiile încearcă să deseneze, alături de consumatori, granițele noii realități. 

Dar oricât de radicale ar fi schimbările, unele lucruri rămân neschimbate. Mereu va fi nevoie de dans, arată #15SecondsOfSunshine. Iar vara și libertatea pot fi câștigate prin bună-dispoziție.

Rutina de dans a Sânzianei Negru. Poți vedea video-urile influencerilor și rutinele lor de dans aici. 

Așa că dă drumul la muzică, dansează și răspunde aici provocării. Până la urmă, izolarea are limitele imaginației noastre. 

 

Echipa campaniei

PepsiCo
Veronica Păniță, Sr. Brand Manager Lipton
Laurențiu Ion, Digital Marketing Manager Beverages
Oana Andone, Digital Specialist

Tribal Worldwide
Adina Militaru, Head of Digital
Oana Mitroi, Social Media Manager
Paul Lupașcu, Video editor 

Squad
Mih Lovin – Partner L2, Squad, PGM & Creative VR
Alexandra Paun – Partner L2, Squad, PGM & Creative VR
Geanina Rădulescu - Influencial Marketing Manager
Andrei Ionescu - Content Creator 

OMD România
Mihnea Pretorian, Digital Director
Dana Constantin, Digital Manager 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related