[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei

[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei

Puține povești ale oamenilor din PR încep cu ”eram în oraș cu o prietenă într-o vineri seară (...) și pe la 12 noaptea, prietena mea a trimis un email de recomandare”. Și mai puține continuă cu ”marți m-am dus la interviu și am povestit despre tot ce făcusem până la acel moment”. Noi știm una singură, povestea lui Beatrice Cristea, care și-a început atunci jobul de Account Executive la McCann PR. Prequelul însă, se derula pe la 20 de ani, când ea era ”cel mai tânăr impresar artistic cu acte din țară” și începea să-și construiască atitudinea:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related