Un an cu premii și implicare socială pentru Kubis

Un an cu premii și implicare socială pentru Kubis

În așteptarea tradiționalei numărători inverse de la Revelion, la Kubis a început o altfel de numărătoare, aceea a celor mai creative proiecte făcute anul acesta în agenție. Și chiar dacă în 2020 oamenii au trecut mai rar pe la birou, trofeele au continuat să vină în Olari 11. 

Și așa s-au adunat 15 premii și nominalizări de la cele mai reprezentative festivaluri locale cum ar fi Effie, Internetics, Webstock, Romanian PR Award sau, cel mai recent, IAB Mixx Awards. Toate astea într-un an în care cu adevărat a fost important și să participi, nu doar să câștigi.

Una peste alta, pentru Kubis a fost un an al implicării în care mai mult de 10% din proiectele agenției s-au îndreptat către ONG-uri sau cauze sociale.

 

Maria Teodorof, Group Creative Director:

“Am zâmbetul pe buze când mă gândesc că o campanie pe nume “O lume fără frică” a câștigat o grămadă de premii într-un an care chiar cu asta ne-a amenințat: cu frică. Ea a fost de fapt inamicul nostru numărul 1. Când stai față în față cu un astfel de sentiment, te simți neputincios, slab în fața oricărei provocări, așa a pornit proiectul nostru și așa a început și haosul numit 2020. 

Din fericire, s-a conturat o lume frumoasă, atât pentru copiii care au fost cyberbullied, cei care s-au alăturat inițiativei noastre, cât și pentru noi, în acest an în care munca noastră a fost din nou foarte apreciată. Cred că o să ne menținem această perspectivă și în anul 2021, una fără frică.”

  

 

Carina Toma, Group Creative Director:

“Asta cu votul e așa, ca mersul la magazin. Am dreptul s-o fac, deci o fac (sper că toți o faceți). La fel și cu furatul, dacă nu mă vede nimeni, ce-are? Ei bine, fix pentru asta am căutat camerele de supraveghere ale magazinului la care poate să meargă orișicine. În contextul ăsta, observatorii electorali care au avut grijă ca voturile noastre să nu fie furate sau date la schimb pe fel și fel de trocuri. Și pentru că în 2020 n-am ajuns pe nicio scenă offline, mă folosesc de paragraful ăsta ca să le zic un mare MULȚUMESC celor care s-au băgat ca observatori. Dar și celor care au făcut eforturi să-i convingă pe 'ăi mai nehotărâți. Și n-am ce zice, mă bucur când văd că toate eforturile de care am zis acum o propoziție sunt apreciate în metale, într-un an în care competiția n-a fost deloc ușurică.”

 

Alin Mărghidanu, Creative Director:

“2020 a fost anul în care a trebuit să urcăm pe scenă cu tot cu canapeaua de acasă. Sau anul în care am reușit să urcăm pe scenă cu tot cu canapeaua de acasă. Totul ține de optica prin care privești lucrurile și de felul în care te raportezi la ce se întâmplă în jurul tău. Iar noi am ales să facem cât mai bine tot ce ține de noi în acest an tâmpit. Așa ca am continuat să săpam adânc după fiecare insight, să credem în ideile care sunt mai mult decât niște glumite și am continuat să înscriem la festivaluri.

Pare că ne-a ieșit, iar pentru asta țin să-i felicit pe toți colegii și clienții din Kubis, cât și pe cei care au reușit să organizeze festivalurile într-un an ca acesta.”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related