Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine

Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine

Într-o perioadă în care acasă a devenit locul în care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit și echipa Cif Unilever au lansat noua gamă de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine.

Pentru a comunica beneficiile funcționale ale noilor produse Cif Disinfect & Shine Spray într-o manieră emoțională, Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate, aceea de a face  cunoștință comunităților cu cei mai relevanți creatori de conținut.

Conceptul campaniei se bazează pe dezvoltarea unei paralele între o casă frumoasă, dezinfectată și cei dragi nouă de care ne dorim mereu să avem grijă. Cu toții ne dorim să ne arătăm dragostea, aprecierea și grijă față de cei dragi. Iar grija începe cu spațiul în care te simți cel mai bine, acasă.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, campania aduce în prim plan familiile, timpul petrecut acasă cu cei dragi și dorința de a ne simți în siguranță acasă. Cu ajutorul influencerilor Ela Crăciun, Vladimir Draghia, Ioana GramaMarian Ionescu & Georgiana Ionescu, Cif Disinfect & Shine a ajuns în casele consumatorilor. Fiecare influencer a povestit despre noile lor obiceiuri de a face curat și de a dezinfecta mai des pentru ca cei dragi lor să fie în siguranță acasă.

Influencerii au fost în special plăcut surprinși de faptul că noua gamă de produse Cif Disinfect & Shine poate fi folosită în zonele unde se gătește, că distruge inclusiv Coronavirus și că poate fi folosit în siguranță pentru jucăriilor copiilor și ale prietenilor necuvântători.

Le mulțumim creatorilor de conținut care s-au alăturat campaniei: Diana Catanoaia, Daniela Macsim, Mara Coman, Prin Lume, Noemi Meilman, Edi Enache, Sunday Chef, Sensy Food, Adriana Patuschinsky, Pink Wish Blog, Andrei Niculae, Daniela Niculi, Dexter Chef, Călătorii și Farfurii, Pia Marina.

Prin intermediul acestei campanii am reușit să aducem Cif Disinfect & Shine în casele oamenilor oferindu-le acel sentiment că sunt în siguranța.

Ca urmare a campaniei, pagina de Instagram Cif România a avut o creștere de brand awareness de 84%, numărul de followers a crescut cu aproximativ 30%, iar cu ajutorul creatorilor de conținut, mesajul campaniei a ajuns la aproximativ 1.9 milioane de urmăritori.

 

 „Anul 2020 a fost un an deosebit, prin prisma provocărilor pe care le-a adus în industria FMCG. A fost un an al schimbărilor, obiceiurile de consum ale românilor suferind schimbări importante. A fost un an al responsabilității, cu toate caracteristicile care definesc acest termen. Responsabilitate pentru planetă, pentru consumatori  și sănătatea acestora. Astfel, gama Cif Disinfect & Shine a fost răspunsul nostru firesc la toate aceste schimbări: un produs 2 în 1, testat dermatologic, având la bază 100% agenți de curățare derivați din surse naturale menit să vină în ajutorul consumatorilor noștri, prin eliminarea a  99,9% din bacterii și virusuri și eliminarii murdăriei zilnice, cu un impact minim asupra planetei.”, Anca Cojocaru, Brand manager CIF.

 

„Online-ul este "canvasul" principal pe care spunem poveștile brandurilor pentru care comunicăm, iar în ultimul an acest lucru s-a întâmplat cu precădere dat fiind contextul în care ne-am aflat și încă ne aflăm. Este foarte important pentru noi ca agenție să putem ajuta brandurile pe care le servim să aleagă cea mai bună strategie posibila, cu digitalul în centru, iar apoi să o implementăm cu cele mai potrivite și relevante idei creative pentru consumatorii lor. Mulțumim încă odată Unilever și brandului Cif pentru încrederea în Stefanini Infinit.", Alex Cernătescu,CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit (Infinit Agency).

 

Echipele participante:

Infinit Agency (Stefanini Infinit):
Răzvan Palea - Account Manager
Matei Curtașu - Global Creative Director
Ruxandra Matache - Group Creative Director
Simina Florea - Senior Copywriter
Ioana Balteșiu - Senior Art Director
Cristina Folteanu - Social Media Manager

Cif Unilever:
Irina Urechean - Home care leader South Central Europe
Cristina Brîndușoiu - Category manager Home Hygiene
Anca Cojocaru - Brand manager CIF
Adrian Călărașu - Digital category manager Home Care

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related