Act For Good și fiecare bine #Sepune. Campanie semnată de Publicis și Carrefour România

Act For Good și fiecare bine #Sepune. Campanie semnată de Publicis și Carrefour România

Fiecare bine aduce un alt bine. Și lanțul poate crește, luând dimensiuni planetare.

Mai mult decât o aplicație sau o simplă campanie, Act For Good își propune să schimbe în mai bine viața de zi cu zi a consumatorilor Carrefour, aducând pe agenda publică ceva cu totul nou: o platformă de comunicare, de vânzări, de social responsibility și de community building.

 

„Ne aflăm astăzi într-un moment în care vrem să consolidăm poziționarea de retailer ce oferă o experiență de shopping modernă, integrată. Toată această zonă de modernitate am dezvoltat-o de la an la an, scopul nostru fiind să devenim un brand full service, cu un model de business omnicanal, care să fie relevant pentru clienți și să ne apropie de ei. Act For Good a apărut din întrebarea: cum ducem cumpărăturile la Carrefour la următorul nivel, unul  în care conectăm clienți, beneficii individuale, obiceiuri bune și recompense cu responsabilitatea socială și o cauză mai mare? Iar întreaga strategie de poziționare și comunicare aferentă proiectului conține acest sâmbure.”, Nicoleta BaicuModern Shopping Brand Manager - Carrefour România.

  

„Orice problemă, oricât de mare, se rezolvă cu pași mici. Fie că vorbim de mâncatul sănătos, de mersul la sală, de salvatul unei specii de fluturi sau unei întregi planete, mic cu mic se face mare. Și când acele lucruri mici pe care le faci tu sunt adunate cu alte lucruri mici pe care le fac ceilalți, împreună facem o diferență uriașă. Care chiar se pune”, Alin BadiuGroup Creative Director - Publicis România.

 

Act For Good aduce ceva cu totul si cu totul nou: să faci bine fără efort, în mod constant și într-un fel în care se vede, pe o platformă digitală care funcționează ca un hub, un jurnal al binelui – aplicația Carrefour. E locul în care o tranzacție nu înseamnă doar să dai și să primești, ci să și contribui: la rezistența producătorilor locali, la o comunitate mai unită și mai curată, la susținerea unor cauze.

Acest “core” s-a transformat într-o campanie integrată, cu scopul de a perpetua comportamentele pozitive în societate prin obiceiurile de shopping, prin care se aduce în conștiința consumatorilor conceptul de bine reciproc și de schimbare în bine, printr-un mecanism ce dezvoltă un lanț întreg de acțiuni sustenabile. Astfel, atunci când consumatorul cumpără produse bio, eco sau locale, el face implicit și bine! Orice cumpărătură #SePune în contul său Act for Good din aplicația Carrefour.

La fiecare sesiune de cumpărături se primesc puncte, oferte exclusive și se deblochează vouchere sau experiențe. Iar fiecare punct acumulat se transformă într-un lanț de acțiuni sustenabile pentru oameni și planetă.

Campania este prezentă în acest moment pe toate canalele de comunicare, Online, TV, Radio, OOH, Instore.

Echipa Carrefour:  Mircea Tomescu, Nicoleta Baicu, Evelina Albici, Bogdan Lupu, Teodor Gurgui, Alexandra Popa. 
Echipa Publicis: Elena Cârcu, Ciprian Frunzeanu, Andrei Antal, Roberta Schuster, Mihaela Dinu, Casiana Horobeanu, Sherin Arabo, Sebastian Romano, Alin Badiu, Titus Dumitrescu, Loredana Bârlă, Miruna Baiaș, Felicia Ghilință, Camelia Efrimov, Carmina Pohonțu, Corina Panait , Elena Tănase, Elena Manolache, Ilinca Necula, Corina Tudor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related