[Regizor în 30 sec] Roxana Andrei: Nu mai vreau spoturi previzibile. Spoturile sigure, testate deja

[Regizor în 30 sec] Roxana Andrei: Nu mai vreau spoturi previzibile. Spoturile sigure, testate deja

Roxana Andrei e parte din noul val de regizori care vin să aducă o viziune fresh în peisajul local al advertisingului, iar felul în care vorbește despre jobul ei o recomandă ca agent al schimbării pentru ochișorii privitorului la Tv sau online. Are background în jurnalism și de la branduri așteaptă mai multă empatie, să mai coboare tonul de pe scara aia în care se dau sfaturi și rețete de bine către consumatorul tolănit în fotoliu, mai ales că acum feedback-ul sau înjurătura pe net sunt la un click distanță.

Cred că o să fie nevoie de tot mai puține ‘reclame’ și tot mai mult conținut de entertainment. Și cred că se prind clienții că au nevoie să comunice constant și probabil o să fie și mai mult digital. Important e să spună ceva, să aibă scop, nu doar scopul de a promova un produs sau de a posta ceva în social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related