[Case study] Uită de grija plății facturilor. Descarcă aplicația PayPoint dezvoltată de Zitec și plătește simplu și rapid

[Case study] Uită de grija plății facturilor. Descarcă aplicația PayPoint dezvoltată de Zitec și plătește simplu și rapid

Context

PayPoint, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail în România, a intrat în piața digitală, lansând în decembrie 2020 aplicația de mobil PayPoint. Compania realizează astfel un pas important către nevoile actuale ale consumatorilor de a reduce timpul alocat efectuării unor activități recurente, așa cum sunt plățile de facturi, dar și de distanțare fizică, în contextul pandemiei de COVID-19.

Aplicația mobilă PayPoint a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piața de IT & Digital Marketing din România, specializat în soluții și servicii de transformare digitală.

 

Nevoia

„PayPoint este lider pe piață în ceea ce privește încasarea facturilor în numerar, prin rețeaua sa cu acoperire națională, de peste 19.000 de parteneri. După o prezență de peste 12 ani pe piața românească, este momentul să ajungem la o nouă categorie de consumatori, respectiv a celor care preferă confortul plăților online, mai ales acum când toți suntem preocupați de distanțarea fizică și siguranța sanitară”, Sorin Hortopan, Director Comercial PayPoint România.

 

Aplicația PayPoint permite consumatorilor să plătească simplu și rapid, direct de pe propriul telefon facturi pentru serviciile de utilități precum apă, gaze, electricitate sau cablu, să-și reîncarce creditul pentru cartelele PrePay, să efectueze plata online, recurentă sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru servicii diverse, a ratelor la creditele contractate de la o parte dintre societățile financiare, precum și să-și alimenteze conturile utilizate pentru plățile online.

Aplicația dezvoltată de Zitec include funcționalități ce permit utilizatorului setarea unei notificări de reamintire pentru achitarea facturilor lunare, posibilitatea de a face plata facturilor pentru altă persoană, afișarea soldului actualizat pentru o serie de furnizori de utilități publice și reîncărcarea creditului pentru orice număr de telefon. Operațiunile pot fi salvate în aplicație pentru a fi plătite ulterior, individual sau toate odată. PayPoint reduce timpul petrecut de fiecare dintre utilizatori pentru aceste tipuri de operațiuni, prin integrarea unor funcționalități smart, respectând în același timp toate standardele de siguranță.

Utilizatorii PayPoint au disponibile mai multe metode de a înregistra în aplicație informațiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factură, introducerea codului de client sau încărcarea facturilor în format PDF, direct din e-mail. Plățile se fac prin salvarea în aplicație a oricărui tip de card Mastercard sau Visa sau prin introducerea unui card valid de fiecare dată când este inițiată o plată online.

 

Provocarea

Principala provocare a constat în realizarea unei soluții complete de plată a facturilor la utilități și a altor servicii într-un timp relativ scurt, în contextul în care în piață exista nevoia unei alternative digitale la serviciile oferite offline de PayPoint. 

Provocarea a fost dublată și de obiectivul ambițios ca noua aplicație PayPoint să ajungă la cât mai mulți utilizatori într-o perioadă scurtă de timp, pe fondul crescut de consum online, mai ales în zona de mobile. Bineînțeles, totul printr-un mesaj de impact și ușor de reținut, unde a contat foarte mult experiența echipei Zitec în dezvoltarea de conținut și alegerea canalelor potrivite de marketing & comunicare.

 

Strategia și rezultatele

„Am dezvoltat noua aplicație de mobil pentru PayPoint pentru a aduce la îndemâna utilizatorilor săi o alternativă la serviciile din offline, în special în conjunctura provocată de pandemie. Aplicația PayPoint a beneficiat de o abordare integrată marca Zitec, ceea ce a presupus dezvoltarea aplicației mobile, componenta de user experience și campania de promovare concepută de divizia de Digital Marketing”, Alexandru Lăpușan, CEO & co-fondator Zitec.

 

Dezvoltarea aplicației a avut în vedere cerințele consumatorilor de servicii digitale, de aceea componenta user experience a aplicației oferă o interfață prietenoasă, intuitivă și ușor de folosit. Totodată, folosirea aplicației PayPoint este gratuită, cu acces integral pentru utilizatori la toate funcționalitățile oferite, pentru un număr nelimitat de tranzacții, și poate fi descărcată pe smartphone-uri ce rulează sisteme de operare Android sau iOS, din magazinele de aplicații Google Play și AppStore.

Pentru campania de digital marketing, echipa Zitec a creat o serie de vizualuri și spoturi animate pentru a familiariza mai ușor utilizatorii cu opțiunile de plată disponibile și funcționalitățile integrate în aplicația PayPoint.

Vizualurile campaniei:

Spoturi animate:

 

În primele 3 luni de la lansare s-au înregistrat: peste 41.000 de descărcări ale aplicației, circa 34,5 milioane de afișări ale campaniilor, un reach pe rețelele de socializare, Facebook și Instagram, de peste 1,9 milioane, și peste 258.000 vizualizări pe YouTube. Toate acestea au generat 105.000 vizite pe site.

 

Echipa
Andrei Brînzea, Marketing Team Leader, PayPoint
Sorin Hortopan, Commercial Director, PayPoint
Felix Crăciunescu, IT Director, PayPoint
Ioana Irimia, Project Manager, PayPoint
Dan Toma, Digital Marketing Director, Zitec
Mihăiță Pașcaniuc, Digital Marketing Manager, Zitec
Irina Belei, Digital Marketing Specialist, Zitec
Ivona Rosca, Digital Marketing Strategist, Zitec

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zitec

Lider pe piata IT & Digital Marketing din Romania, cu birouri in Bucuresti si Brasov, Zitec este specializata in dezvoltarea de solutii de afaceri, servicii si produse tehnologice personalizate, precum si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related