Cele mai interesante titluri din Mai, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Mai, pe WeInvent.ro

Ce bine c-a venit VARA, teoretic, ca sa ne putem oftica prin case si de altceva, decat de Pandemie. Nu stim cum se face, ca dintre toate variantele de VARA, in 2021 ne-am pomenit cu una care are nevoie de subtitrare, ca sa te prinzi ca vremea asta de Noiembrie a nimerit din greseala in Mai si uite ca incet-incet se scurge si catre Iunie.

In fine, melancolia asta blegoasa nu foloseste nimanui, la trecerea prin depresia post-pandemica, asa ca mai bine sa invatam de la Cristina Enescu Aky cum se tin angajatii engaged. Chiar asa, voi stiati? Daca nu, vedeti ca aveti aici articolul.

In mod clar, employee engagement difera de „mulțumirea angajaților” și are impact direct și indirect, pe termen scurt și lung, asupra succesului organizației. Oamenii au nevoie de mai mult decat „doar” de salarii mari și condiții de lucru bune pentru a fi implicați, engaged, in munca și in organizația din care fac parte. Au nevoie de sens, perspectiva, încredere în lideri, de siguranța ca talentele și abilitațile lor sunt valorificate iar rezultatele apreciate, și de capacitatea de a se identifica cu valorile și direcția organizației.

Incepand cu ianuarie 2021, Stefan Chiritescu a preluat rolul de Head of Strategy al agentiei McCann Bucuresti. Cu o experienta de 20 de ani in publicitate, Stefan este unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati oameni de strategie din Romania si a gestionat clienti locali si regionali, castigand numeroase premii de eficienta si creativitate, inclusiv 38 premii EFFIE si un Grand Effie. Stefan s-a alaturat echipei McCann cu o expertiza bogata in sectorul FMCG, telecom si a serviciilor bancare, marketing si consumer research.

Stefan a vorbit despre cariera, strategie, invataminte, dar si cum este sa combini viata de marketer cu cea de publicitar, intr-un interviu, cu Romanita Oprea.

De Sarbatori, de Paste sau de Craciun, noi romanii urmam intotdeauna acelasi scenariu. Ne rupem in doua sa facem rost de bani, cumparam in ultima clipa si adesea fara noima, chestii de mancare si pentru casa. Ca vorba aia, “sa fie, sa se gaseasca!” Urmeaza apoi excesele, de regula culinare, si nu in ultimul rand mersul la doctor sau macar o consultatie la telefon, pentru cei care au medic de casa. Bine, pentru unii mai urmeaza si apucatul sau reapucatul de sport, in speranta balansarii exceselor culinare, pentru altii doar abonamentele la salile de sport, in care prea putini vor ajunge sa si calce.

Sa revenim, insa, la nevoia de consultatii medicale, pentru ca in tot acest scenariu previzibil, cum ar fi ca de-acum sau de la viitoarele Sarbatori sa ai un Doctor (si poate nu doar unul) la care sa poti apela OnLine?

dr-online.ro este o aplicatie de telemedicina, in adevaratul sens al cuvantului, despre care i-am adresat cateva intrebari fondatorului platformei, dl. Iulius Nistor. Un interviu de Marian Costache.

Cate carti incap in 15 minute? Chiar asa, v-ati pus vreodata problema?

De ceva vreme a aparut aplicatia care te face neprost în 15 minute. Sau cel puțin aflator in seama pentru 15 minute. Sau macar ceva legat de citatul lui Warhol, ala care zicea ca în viitor toata lumea va fi celebra pentru 15 minute. Blinkist e un app care-ți rezuma ideile importante ale unei carti în doar 15 minute, ca tu sa ai timp sa-ți vezi de ale tale. Un articol de Marian Costache.

Cu 23 de ani de experienta in publicitate, acumulati in agentii relevante precum TBWA\Bucharest, Grey Worldwide, Tempo, Lowe & Partners, Geometry Global Bucharest, GMP +Webstyler, Momentum, este din noiembrie 2020 Shopper & Brand Experience Executive Creative Director in cadrul McCann Worldgroup.

Romanita Oprea a discutat cu Mihai Fetcu, in special despre cum a facut trecerea spre aceste doua expertize, precum si cum il mai ajuta / influenteaza si astazi in cariera ochiul de art director, dar si despre consumatori, pandemie si efectele ei asupra industriei de marcomm. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

In vreme ce multe branduri opereaza fara atingere, Nivea stie valoarea de business a atingerii umane, mai ales dupa aceasta pandemie. Acest gigant, din domeniul ingrijirii personale, a pus tactilul in ADN-ul marketingului sau, prin campanii precum “Rethink Soft” si “Million Moments of Touch”. Aceste campanii au atras in mod consistent atentia asupra efectelor benefice ale contactului fizic, asupra sanatatii. Un articol de Marian Costache.

Ce o fi ala un analfabet functional? Si care o fi diferenta dintre el si un functionar analfabet sau macar ala de a dat OK-ul pentru amplasarea unui mesh imens, pe un fost cinema din Iasi?

Deci, cu alte cuvinte jumatate din elevii romani stiu sa citeasca, dar nu inteleg nimic din asta, ca tot de jocuri pe calculator se tin si tot trap cu Shelly asculta. Dar oare mesajul asta il pot citi si ei sau prind macar ironia subtila din mesaj? O sa fie bine. Un articol semnat Marian Costache.

La inițiativa Romanian Design Week, IQOS susține un proiect special realizat în colaborare cu Obie Platon, cel mai renumit artist stradal din România. Astfel, artistul a creat, cu ajutorul vopselurilor inovatoare Airlite, un mural de 35mp, situat în centrul Bucureștiului. Airlite neutralizează poluanții și smogul, readucând aerul într-o stare mai pură.  Muralul poate fi vizitat începând din 27 mai în str. Matei Millo nr. 9. Prin această inițiativă, organizatorii festivalului Romanian Design Week 2021 și IQOS invită comunitatea la un dialog despre progres și inovație. Un articol de Romanita Oprea.

Un produs iconic, o combinație unică de „original-practic-estetic” ce a rămas trendy de peste 70 de ani. O poveste despre curaj și ingeniozitate de business, dar și despre crearea „luminii de la capătul tunelului” atunci când ea nu există. Un design ce a făcut istorie: ingenios, minimalist, practic, chic, sinonim cu eficiența, accesibilitatea, stilul, lejeritatea și mobilitatea. Unul dintre primele și cele mai de succes product placements din secolul XX (cu un surprinzător ajutor din partea Hollywood-ului). Sunt principalele caracteristici ce au contribuit la nașterea și persistența legendei acestui simbol italian unlike any other: motoretele Vespa.

Este mai copiată decât orice alt vehicul motorizat pe două roți din lume. Are un design extrem de recognoscibil, inteligent conceput și încă și mai inteligent promovat de la început, devenit un simbol dintre cele mai iconice ale Italiei. A rămas funcțională, practică, comodă, chic, în toate deceniile de la trecute de la apariția ei. Și reprezintă și o poveste interesantă despre inspirație, curaj și idei geniale în timpuri dificile. Un articol semnat Cristina Enescu Aky, despre Vespa.

O psihodrama total neobisnuita pentru un mare producator mondial, ale carui  actiuni fac parte din indicele principal (CAC 40) al unei foarte mari burse europene (cea de la Paris). La mijlocul lui octombrie anul trecut, directoarea financiara Cécile Cabanis, una din cele mai aprige sustinatoare ale lui Emmanuel Faber, pleaca de la Danone.  Detinatori minoritari, fondurile activiste, Bluebell mai ales, dar si mai influentul Artisan Partners, reclamau furibund schimbarea PDG-ului de la Danone. Insusi Franck Riboud, fiul intemeietorului Danone, mentorul lui si cel de la care a mostenit „tronul” in 2017, s-a intors impotriva lui Faber. O analiza a momentului interesant prin care trece Danone, intr-un articol semnat Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related