Și creativitatea costă

Și creativitatea costă

Mi-am instalat pentru prima dată Tik-Tok în carantină, la insistențele surorii mele de 14 ani mult mai cool și conectată la tot ce înseamnă social media. Odată ce interacționezi cu videoclipurile de pe aplicație, începi să primești doar conținut personalizat. Ceea ce înseamnă că sunt 50% șanse să îți placă.

Așa am dat de tot felul de oameni talentați, amuzanți sau foarte carismatici. Dar, cel mai important, am dat de oameni care folosesc platforma în scop educativ, ca o portavoce pentru subiectele care nu sunt abordate atât de mult pe cât ar trebui. Un trend recent, It Costs That Much, a creat contextul potrivit pentru discuția legată de motivul pentru care lucruri handmade costă atât de mult.

Oamenii care au îmbrățișat trendul folosesc un sound foarte self explanatory: “it costs that much ‘cuz it takes me fucking hours”. Clipurile arată de ce-ul din spatele prețului prin prezentarea de segmente din timpul procesului de creație sau direct al rezultatului final. Fiecare demonstrează cât timp și efort trebuie să aloci până să ajungi la ceea ce admiră oamenii și i-au se multe ori de-a gata. Diversitatea clipurilor makes a point despre cum, indiferent de serviciul pe care îl plătești și care reprezintă munca și timpul altcuiva, tot efortul investit trebuie respectat. Cred că e foarte sănătos ca artiștii să nu lase de la ei atunci când vine vorba de genul ăsta de lucruri și să aibă încredere în talentul lor. Oricum oamenii nemulțumiți nu le fură din abilitatea de a crea.

O serie dintre clipurile despre care v-am povestit găsiți aici:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related