Micile plăceri ale vieții au putut fi savurate vara aceasta alături de Stella Artois

Micile plăceri ale vieții au putut fi savurate vara aceasta alături de Stella Artois

Pe durata verii, WOPA Communication a derulat trei campanii îndrăznețe pentru brandul Stella Artois: Barbershop „The Switch”, Tenis & Beer&Bites Challenge îndemnându-i pe consumatori să se bucure de micile plăceri rafinate ale vieții. Sub universul ,,Joie de biere”, aceștia au fost invitați să savureze din plin fiecare moment.

Astfel, cele trei campanii au fost ancorate atât în produs – experiența savurării berii  Stella Artois, cât și în cunoașterea foarte bună a obiceiurilor și nevoilor consumatorilor.

„În 2018, Stella Artois a pășit în ritmul alert al vieții moderne și a ajuns mai aproape de freamătul nostru. Trăim într-o lume agitată, în care abia mai găsim timp pentru noi, pentru a ne bucura de viață, pentru a savura fiecare moment. Stella Artois vrea să cultive bucuria unei vieți trăite din plin. Astfel, în 2018, am invitat consumatorii într-o călătorie a bucuriei, în care să redescopere micile plăceri și să savureze o bere desăvârșită alături de aperitive rafinate”, spune Mihaela Curcudel (Associate Brand Manager, Stella Artois).

 

Cu Stella Artois timpul trece mai repede la Barbershop

Ceea ce reprezintă un moment de răsfăț, se poate transforma instant într-un moment surprinzător. Și asta pentru că hotărăști  să te deconectezi de la agitația cotidiană și să savurezi o Stella Artois. Astfel, prin intermediul parteneriatelor cu barbershop-uri din 4 orașe (București, Brașov, Cluj, Timișoara) au fost amenajate mai multe zone de așteptare, unde clienții puteau savura o Stella Artois până când erau preluați de către barber.

În același timp, în digital, cu ajutorul lui Paul Ipate, am dramatizat un schimb de roluri surprinzător în care, clientul, interpretat de Paul Ipate, se pune în pielea barberului, în timp ce acesta, după o zi plină și agitată trece în locul clientului pentru un moment de liniste; moment creat pentru a-i face pe oameni să conștientizeze faptul că merită să evadezi din cotidian pentru a te bucura de momente surprinzătoare.

În campanie ni s-au alăturat și alți 3 influenceri (Bogdan Nicolai, Laszlo Nagy, Marius Chivu) care i-au invitat pe oameni să redescopere micile plăceri ale vieții și să savureze o Stella Artois.

 

Bucură-te de o bere rece Stella Artois, așa cum te bucuri de un game câștigat de tenismenul favorit

Stella Artois este partenerul tradițional al Turneului de la Wimbledon, și, astfel, în acest an am dezvoltat o campanie care îndeamnă consumatorii să adauge savoare pasiunii pentru tenis și să se bucure de fiecare meci alături de o bere desăvârșită.

Pentru a sublinia această idee, spotul TV a prezentat, în paralel, două cadre: în timp ce un tenismen servește și joacă punctul decisiv pentru câștigarea meciului, Florin Mergea, în calitate de spectator, se bucură de meci și savurează o Stella Artois.

În plus, campania a fost amplificată pe mai multe medii: social media, online banners și proiecte speciale dezvoltate în parteneriat cu Eurosport (TV și digital).

  

 

Cele mai bune aperitive se servesc alături de o bere autentică belgiană

Cu toții știm că o bere desăvârșită pune în valoare gustul celor mai fine aperitive, pe care să le împarți apoi cu prietenii. Pentru a demonstra acest lucru, au fost invitați 3 food bloggeri: Mazilique, Liviu Balint si Brîndușa Bîrsan pentru a prepara cele mai bune aperitive care  pot fi savurate alături de Stella Artois. Cei trei s-au întrecut în rețete și au pregătit Mazzancole; Chutney de smochine și măsline cu crumbles de gorgonzola și crackers; Vită starter cald, Tartar de seabass cu ierburi aromatice; Andive cu păstrăv afumat și cremă de brânză cu ierburi și Chifteluțe adana cu sos de tahini verde. Fiecare dintre ei a fost, pe rând, gazdă și s-a putut bucura de gustul berii, în timpul în care ceilalți doi preparau, într-o altă cameră, aperitivele pe care gazdele trebuiau ulterior să le asocieze cu unul dintre cei doi food bloggers.

 

Episodul 1: 

 

 

Episodul 2:

 

Episodul 3:

 

 

Fiecare dintre cele trei campanii dezvoltate sub umbrela <Joie de biere> reprezintă o combinație perfectă între conceptul creativ, plasarea mesajului și vizibilitatea brandului față de consumatori. Este un proiect complex cu care ne mândrim și ne bucurăm că am putut contribui la vizibilitatea brandului  cu atât mai mult cu cât vorbim despre perioada verii, când toți jucătorii de pe piață sunt extrem de activi. Cu toate acestea, am reușit să ne diferențiem și să transmitem cu succes mesajul ce îndeamnă la ieșirea din cotidian, în căutarea unor momente surprinzătoare.”,  spune Andra Țivichi (Account Director  WOPA).

 

Campania este semnată din partea WOPA Communication de echipa formată din:
Andra Țivichi – Account Director
Liliana Oltean – Strategic Planner
Cristina Țivichi – Digital Account Manager
Gabriela Stroe – BTL Account Manager
Silvia Avramescu – Social Media Manager
Tania Oprea – Copywriter
Cătălin Ancoreanu – Art Director
Robert Neacșu – Graphic Designer
Corina Băcanu Călărașu – Senior Copywriter

Echipa Stella Artois:
Mihaela Curcudel – Associate Brand Manager
Ioana Albu – Digital Brand Manager
Alexandra Butoi – Senior Brand Manager 

Echipa 2ActivePR:
Robert Rațiu
Antonia Bragadireanu 

Echipa Zenith România
Cosmina Bandui
Vlad Bocean

A/V Producer – Film Factor

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related