Grey EMEA a fost aleasa "Agency Network of the Year 2006"

Grey EMEA a castigat premiul Agency Network of the Year, pentru a doua oara consecutiv, in cadrul Premiilor EACA Euro Effie de la Brussels. GREY EMEA a obtinut trofee la 7 categorii, printre care FMCG, automotive, health, beauty si retail. Euro Effies premiaza eficienta comunicarii in regiunea europeana, acordand distinctii campaniilor care isi indeplinesc obiectivul de a construi brand-uri in mai multe tari din Europa. Competitia este organizata de Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA), iar premiile sunt deja renumite pentru ca dau masura eficientei campaniilor comerciale.

Carolyn Carter, Presedinte si CEO Grey Global Group pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, a declarat: "Aceste premii reprezinta un tribut extraordinar adus parteneriatelor noastre cu clientii si succesului pe care il are Grey in construirea brand-urilor. Totodata, aceste premii demonstreaza un mix de succes intre inspiratie, imaginatie si integrare a campaniilor care creeaza legatura dintre consumatorii, brandurile si produsele clientilor nostri."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related