[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul

[Marcom 2022] Roxana Dragomir: Trendul video marketingului va fi începutul unei mișcări mai consistente de “amalgamare” a creativității cu data, tehnologia și digitalul

Dacă 2021 a fost anul învățăturilor forțate, aplicate repede și nemilos, 2022 va fi anul transformărilor, spune Roxana Dragomir, Managing Partner Activ Ad. Limitările dintre offline și online vor dispărea, iar Video Maketing-ul va fi trendul anului, mai ales în contextul aglomerației din ce în ce mai mari din online a brandurilor.

Vom vedea, în jocul “offline versus online” din comunicarea de la noi, cum firmele de digital vor marșa la rândul lor pe video marketing mult mai mult decât pana acum - preponderent pe căutarea de talente creative, pe partea vizuală a video marketing-ului, spune Roxana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related