[Brandul si eul] Roxana Dragomir & Razvan Ionescu: Denumirea de brand personal paleste in fata valentelor romanesti profunde ale lui “sa-ti faci un nume”

[Brandul si eul] Roxana Dragomir & Razvan Ionescu: Denumirea de brand personal paleste in fata valentelor romanesti profunde ale lui “sa-ti faci un nume”

Roxana Dragomir, Managing Partner at ACTIV AD Communication, si Razvan Ionescu, Client Service Manager al agentiei, spun ca specificul romanesc al brandului romanesc, aceasta mostenire folclorica, “sa iti faci un nume”, depaseste sfera succesului profesional. Aduce cu el cu alte valori, ce tin si de familie, si de colectivitati locale atat urbane, cat si rurale: “este mai mult decat reputatie profesionala, tinand de fapt de reputatia personala a fiecaruia ca om, tovaras, coleg, vecin, apartinator al unor comunitati mai mici sau mai mari, nu neaparat profesionale”.

 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ACTIV AD

Who we are We are a creative and independent advertising agency that started 21 years ago with one thought in mind: that of succeeding in advertising. Some might have found it little, but this thought of ours to... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related