[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani

[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani

Moralitatea într-o discuție despre bani stârnește râsete. Și oricare ar fi contextul, pentru companii e mereu vorba despre bani. Da, chiar și în război, spune Bogdan Răileanu, scriitor & copywriter. Facem loc printre bani, însă, și vorbim despre puterea simbolică a brandurilor, dincolo de economia din spatele lor. Despre firele sociale care le leagă atât de intim de viața oamenilor și felul în care au devenit repere pentru lumile în care ne dorim să trăim. 

”M-am întâlnit cu bascheții de Drăgășani, cu Eugenia, cu Brifcor, cu Dacia, cu izmenele chinezești, chiloții tetra, mingea de 400 ARTEX, jocurile JECO, Gala Desenelor Animate, Steaua Fără Nume. Sunt multe. Nu pot să mi le amintesc pe toate. Dar toate alcătuiau o lume în care existam și nu știam ce îmi doream. Cu cât au apărut mai multe branduri pe urmă cu atât a devenit mai greu să îți dai seama ce îți dorești”, spune Bogdan. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related