Aflăm că uneori ”Poate fi și simplu” din noua campanie Eurolife FFH, semnată de agenția Circles Colab

Aflăm că uneori ”Poate fi și simplu” din noua campanie Eurolife FFH, semnată de agenția Circles Colab

Eurolife FFH, companie de asigurări cu servicii și produse 100% online, spune poveștile clienților săi și propune soluții menite să simplifice toate acele situații neprevăzute care pot apărea, în noua campanie ”Poate fi și simplu” realizată cu sprijinul creativ al agenției Circles Colab. Campania constă în expunerea unor situații inspirate din realitatea clienților, transpuse într-o serie de scurte episoade umoristice. 

Odată cu transformarea la nivel social și creșterea consumului de conținut digital, este evident că și asigurările trebuie să se schimbe și să urmeze trendul de soluții la îndemână. La Eurolife FFH construim o nouă generație de produse de asigurare adaptate consumatorului actual: simple, ușor de înțeles, disponibile la un click distanță și cu beneficii concrete imediate. Suntem aproape de clienții noștri și ne dorim ca un număr cât mai mare de persoane să înțeleagă rolul asigurării în viața fiecăruia dintre noi. Campania nouă vine să răspundă tocmai acestei întrebări – „la ce mă ajută o asigurare?” într-o manieră autentică și diferită, și bazată pe cazuri reale din viața de zi cu zi. Ne-am dorit o campanie diferită în categorie, care să vorbească despre asigurări într-un ton relaxat și prietenos, și care să transmită ușurința cu care poți evita cheltuielile cu evenimentele neașteptate printr-o decizie simplă și responsabilă. Iar cu echipa Circles Colab – poate fi și simplu să ajungem la ce ne dorim”.
Irina Ciolac, Director Marketing & Comunicare Eurolife FFH Asigurări

Inspirați de vehemența cu care oamenii spun ”Nu mi se poate întâmpla mie” și de comportamentul oamenilor în fața afirmației ”Dar dacă...?”, Eurolife FFH a lucrat alături de agenția Circles Colab pentru a colecta poveștile, situațiile și problemele pe care clienții le-au întâmpinat în viața și călătoriile lor și le-au compilat într-o serie de episoade umoristice. Soluția tuturor acestor situații stresante narate de personajul principal, actorul Daniel Achim, este declinată direct din produsele Eurolife FFH și ADN-ul brandului: asigurări simple, transparente, ce ajută oamenii să evite sau să aplaneze toate problemele ce pot apărea în planurile lor. De la o excursie în Deltă, anulată de o inundație acasă, la o tuse ce anulează o vacanță de mii de euro, promisiunea brandului este să ofere soluții care să răspundă la întrebarea ”Dacă totuși mi se întâmplă mie, ce fac?”.

”Brief-ul a mizat pe simplitatea produselor și ușurința de a accesa platforma online Eurolife FFH, prin urmare  și campania trebuia să adere natural la aceeași idee. Fără lucruri complicate, fără metafore ascunse, doar situații de viață care chiar se întâmplă, pe care ți le povestesc oamenii la o bere și care nu îți vine să crezi că sunt reale. Concluzia proiectului? Poate fi și simplu. Și când vine vorba de Eurolife FFH, dar și de campaniile pe care le construim împreună cu ei.”
Teodora Florică, copywriter Circles Colab

„Într-o categorie deseori plină de ambiguități, condiții ascunse și procese complicate, ne-am propus o campanie fără exprimări ambigui, fără îmbrobodeală. Cu umor și simplitate a comunicării.  “Poate fi și simplu” s-a întâmplat împreuna cu bunul nostru prieten Alex Coteț și a echipei Loops Production printr-o mini-serie de short videos care să atragă atenția asupra produselor inovative EurolifeFFH.” 
Arpad Rezi, Creative Director Circles Colab

[vezi intreaga serie aici]

Eurolife FFH este o companie de asigurări, parte din grupul canadian FFH, ce aduce pe piața din România soluții simple și transparente de asigurare pentru clienții săi și nevoile acestora, aspecte pe care aceștia le-au observat și integrat în serviciile lor. Compania oferă un spectru larg de asigurări și face eforturi constante de a traduce toate procesele și experiența de client într-o interfață 100% online și rapidă.

Credits:

Agenție Circles Colab:

  • Sebastian Olar, Partner Creative Director
  • Arpad Rezi, Partner Creative Director
  • Andreea Sandu, Managing Partner
  • Teodora Florica, Copywriter
  • Alex Mielcioiu, Art Director
  • Oana Preda, Account Director

Client EurolifeFFH:

  • Irina Ciolac –  Director Marketing & Comunicare
  • Mihaela Mitu – Experience communication strategist

Regizor: Alex Coteț

Casa de producție: Loops Production 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related