Cu ocazia Impact Day, agentia UM Romania a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din Bucuresti

Cu ocazia Impact Day, agentia UM Romania a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din Bucuresti

Aceasta a 5-a editie a evenimentului anual dedicat voluntariatului si sustinerii comunitatilor, Impact Day “Homecoming”, a unit comunitatea globala Universal McCann in jurul valorilor de Echitate, Sustenabilitate si Stare de Bine, iar local, UM Romania a sustinut o initiativa Kaufland Romania si Asociatia Sansa Ta.

Lansat in 2016 ca parte din initiativa Better World de responsabilitate sociala a UM, agentia globala de media care face parte din reteaua IPG Mediabrands, Impact Day ilustreaza implicarea agentiei in comunitate, si grija cu care angajatii  contribuie la un loc de munca mai bun, la un produs mai bun si la o lume mai buna.

“Dupa 2 ani de voluntariat in spatiul virtual, imi face deosebita bucurie ca anul acesta Impact Day ne-a permis reunirea in persoana – o adevarata revenire acasa pentru oamenii nostri si comunitatile lor din jurul globului,” a declarat Eileen Kiernan, Global CEO, UM. “Cei peste 3000 de angajati, in parteneriat cu organizatii implicate in comunitati, au facut totul de la a oferi ajutoare pentru criza umanitara din Ucraina, pana la a curata resursele naturale si a aduce ajutor comunitatilor marginalizate in lupta cu COVID, si multe altele. Impact Day este o traditie importanta si foarte apreciata in UM, si este minunat sa putem cuceri strazile inca o data ca o comunitate pentru a face diferenta prin actiunile noastre”

Pe 21 iulie, echipa UM Romania s-a transformat in echipa de o zi a Cantinei Sociale din Calea Grivitei Bucuresti, contribuind astfel la initiativa “O sansa calda” a Kaufland si a Asociatiei Sansa Ta, si ilustrand cu adevarat cum “implicarea face diferenta” .  

1000 a fost numarul zilei: 600 de portii de mancare au fost distribuite catre camine de copii si batrani, 300 de portii au fost servite in cantina pentru oamenii nevoiasi, si 100 de portii au fost livrate la domiciliile unor persoane nevoiase nedeplasabile.

Echipele UM au ajutat cu aprovizionarea, pregatirea meselor in bucatarie, a pachetelor pentru livrare si servirea beneficiarilor veniti la Cantina Sociala.

“A fost o mare bucurie pentru noi sa ne intoarcem alaturi de comunitati, sa traim in spiritul valorilor pe care le promovam, sa simtim ca avem contributia noastra la o lume mai buna. Chiar daca astfel de momente aduc si un pic de incarcatura emotionala, sunt o buna reconectare cu realitati ale societatii noastre pe care de multe ori le trecem cu vederea. Astfel de momente de umanitate ne fac mai buni, si nu doar in fata unor oameni defavorizati. Aceasta a 5-a editie, post – lock-down, ne-a intarit si mai mult credinta in valorile noastre, ne-a unit si mai mult ca si echipa, si ne-a aratat ca impartasim aceleasi valori cu clienti precum Kaufland Romania.” a declarat Mihai Trandafir, Managing Director al UM Romania.

“Am ales anul acesta tema de echitate, pentru a aduce un impact real si tangibil in comunitatile afectate pe timpul pandemiei si nu numai. E o energie pozitiva si un sentiment de implinire de fiecare data dupa actiunile de voluntariat de la Impact Day, si de aceea ne implicam cu mare entuziasm in fiecare an.” a declarat Anca Popescu, Ambasadoare a Impact Day la UM Romania.

“Pentru noi, care pregatim si oferim zilnic cate 1000 de portii de mancare persoanelor nevoiase, prezenta echipei UM ne-a incurajat cu entuziasmul si implicarea lor. A fost o zi mult mai senina si pentru noi si pentru beneficiarii nostri, si speram un semnal si pentru alte companii sa se implice alaturi de noi pentru o zi la cantina sociala.” a declarat Cosmin Mihalcea, administrator al Asociatiei Sansa Ta. 

„Noi, la Kaufland Romania, credem ca businessul care face bine e cel mai bun business. Ne bucuram cand partenerii nostri impartasesc aceasta viziune si se alatura eforturilor de a sprijini comunitatea locala. Cantina sociala a avut parte de o super echipa de voluntari, care au muncit cot la cot cu echipa Sansa Ta pentru a oferi celor în nevoie o masa calda. Impreuna demonstram ca implicarea face diferenta.” a declarat Katharina Scheidereiter, Kaufland Romania

Pe 21 iulie 2022, angajatii UM din toata lumea au documentat implicarea lor in evenimentul Impact Day din tarile lor pe canalele media din retelele sociale InstagramFacebookLinkedIn si Twitter, folosing hashtag-urile #UMBetterWorld si  #UMImpactDay.

UM este o agentie globala de media care si-a asumat misiunea de Futureproofing pentru comunicarea si business-ul clientilor, acum si in viitor. Folosim puterea transformationala a datelor de business si a informatiilor in timp real pentru maximizarea cresterii de business si pentru activarea intregului traseu parcurs de consumatori, prin continut si conexiuni. Abordarea consultativa de business si modelul agil, a demostrat ca genereaza rezultate considerabil mai bune pentru branduri. Parte din reteaua IPG Mediabrands, UM este activa in peste 100 de tari, cu mai mult de 3,000 angajati care inoveaza pentru o serie de clienti globali, cum sunt Accenture, American Express, GoPro, Levi Strauss & Co, Mattel, Sony and Spotify. In plus, pe plan local, UM Romania este agentia de media pentru Kaufland Romania, Dedeman, Sphera Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Paul), Fiterman Pharma, Kober, Betano, Optiblu, Kandia-Excelent, Alpha Bank, si altii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related