Electric Aperitivo: Un grup în care câștigi bilete la EC2022

Electric Aperitivo: Un grup în care câștigi bilete la EC2022

Birra Moretti® & Tribal Worldwide au făcut prima campanie EC într-un grup închis de Facebook.

În cea mai recentă campanie, Birra Moretti® și Tribal Worldwide au lansat un grup de Facebook în care oamenii intrau pentru a se distra ca la Electric Castle, înainte de Electric Castle. Plin de activități și artiști, grupul îi invita pe useri să se comporte ca la festival, să comenteze, să posteze și să interacționeze unii cu ceilalți. Scopul grupului nu era doar de a forma o comunitate închegată în jurul brandului, ci și de a-i premia pe cei mai prezenți fani – cu una dintre cele 50 de bilete duble la #EC8.

Formatul urmează un trend deja existent în lumea Gen-Y, care este deja parte din grupuri similare, unde oamenii simulează diverse activități. Printre cele mai cunoscute: Un grup în care ne prefacem că suntem la cămin, Un grup în care ne prefacem că suntem în Vama Veche.

Grupul Birra Moretti® - Electric Aperitivo: Un grup în care câștigi bilete la EC2022 a strâns oameni care cunoșteau deja mediul și care au intrat în joc în mod organic. În acest mod, Birra a reinventat grupurile folosite în mod tradițional de către branduri și le-a transformat într-un tool autentic de comunicare cu o comunitate apropiată.

Din grup au făcut și fac parte artiști care au fost pe scena Electric Castle 2022: Robin and the Backstabbers, Byron, Ana Coman, Dimitri's Bats; influenceri: Sore si Sanziana Negru; Virgin Radio și chiar pagina oficială a festivalului. Toți aceștia au postat și au interacționat cu membrii, iar unii au creat chiar content special pentru grup.

„Pare ambitios sa faci un consumer promo într-un grup închis, creat special pentru asta. Însă am înțeles insight-ul și dinamica grupurilor închise. Rezultatele au fost peste așteptări și s-a creat o comunitate pe care o vom reactiva cu siguranță periodic”, spune Sharon Annette, Director de Marketing, HEINEKEN România.

Userii au interacționat și au fost activi, creând la rândul lor conținut, fără ca acesta să fie o cerință din partea brandului.

„Ne-am dorit să vorbim pe limba omului care merge la EC și să creăm o activare din care să își dorească ei să facă parte. Nu doar să promovăm ceva, ci să creăm o experiență naturală, integrată în mod organic în viețile de zi cu zi ale oamenilor. Am observat fenomenul grupurilor de genul acesta și ne-am dat seama că există loc pentru încă unul, unul care te și premiază dacă te distrezi ca la Electric Castle”, spune Simina Zidaru, Managing Director Tribal.

La final, am facut și un video care sumarizează momentele cheie din grup:

 

Rezultatele au fost pe măsura așteptărilor, peste 2.5k useri în grup, conținut creat în mod voluntar chiar de către target și interacțiuni autentice cu brandul. De asemenea, nivelul de engagement din cadrul grupului îl depășește pe cel de pe profilele de social media obișnuite. În continuare, comunitatea există și va fi reactivată în diverse momente de-a lungul anului.

Credits:

Echipa Birra Moretti®
Andrei Rotaru, Group Brand Manager
Delia Popescu, Senior Brand Manager Birra Moretti®

Echipa Tribal Worldwide
Simina Zidaru, Managing Director
Ruxandra Popescu, Client Service Director
Ionuț Raicu, Group Creative Director
Mădălina Pop, Group Creative Director
Eduard Biciusca, Social Media Manager
Diana Anghel, Digital Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related