[PR de criza] Cătălina Rousseau: Nu se pot atinge ținte "stelare" în situații critice prin abordări publicitare sau prin reclamă, oricât de creative ar fi

[PR de criza] Cătălina Rousseau: Nu se pot atinge ținte "stelare" în situații critice prin abordări publicitare sau prin reclamă, oricât de creative ar fi

Sărbătorile de iarnă și prima săptămână din ianuarie au fost petrecute la birou de Cătălina Rousseau, CEO și Presedinte BDR Associates, Romania & Republic of Moldova, Hill+Knowlton Strategies Partner, alături de doi oameni din agenție, conectați la celula de criză creată pentru gestionarea unei situații mai grele, cu care s-a confruntat un client internațional, în România.

O criză nu se poate rezolva, spune Cătălina, nici cu manualul, nici cu reclamă sau mesaje de suprafață. Cu atât mai puțin cu ascunderea adevărului sau deturnarea atenției consumatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related