Mihnea Gheorghiu: Cel mai mare risc e să nu îi pese nimănui. Și de asta 99% din publicitate eșuează in a sea of indifference

Mihnea Gheorghiu: Cel mai mare risc e să nu îi pese nimănui. Și de asta 99% din publicitate eșuează in a sea of indifference

Totul s-a schimbat în mod precipitat în lumea advertisingului în doar câțiva ani. Publicitatea are acum la îndemână mii de feluri de a ajunge la oameni și tehnologia îi ține isonul, pentru toate giumbușlucurile posibile. Misiunea ei, însă, nu poate fi ocolită cu nimic din toate aceste cascadorii: cum poți să le atragi atenția oamenilor, să îi faci să le pese, să nu te pierzi în marea indiferenței? Ieșind din bulă, crede Mihnea Gheorghiu, Chief Creative Officer Publicis Italia & Le Pub Amsterdam. Mihnea a intrat în industrie la 19 ani, a lucrat în Hamburg, Paris, Londra, Madrid, Toronto, New York și Amsterdam, iar munca lui a fost răsplătită, până acum, cu 50 de lei la Cannes. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related