[Digital Trends] Matei Psatta: Încă există entuziasm pentru publicitate (bună), deși industria se străduiește de la an la an să o elimine cu totul

[Digital Trends] Matei Psatta: Încă există entuziasm pentru publicitate (bună), deși industria se străduiește de la an la an să o elimine cu totul

Cel mai rău lucru care ți se poate întâmpla într-o campanie e să fii ignorat, spune Matei Psatta, Chief Marketing Officer Blindspot. Dar pentru a sări pragul indiferenței publice, trebuie să ai curaj. În digitalul din România, mai există curaj, entuziasm și dorința de a face bine. Matei face parte din juriul Internetics anul acesta, iar lucrările înscrise (într-un număr record față de ceilalți ani) dau, într-un fel, măsura industriei.

Cred că e responsabilitatea fiecărui jurat să păstreze un standard al industriei pentru ce înseamnă “excepțional”. O campanie clasică, deși poate fi un succes financiar pentru client, nu este o campanie care ar trebui premiată la un festival de publicitate (digital sau nu), spune Matei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related