[Refresh creativ] Ioana Munteanu: Lumea trebuie vazuta si din tramvai si din gara. Nu doar din masina personala

[Refresh creativ] Ioana Munteanu: Lumea trebuie vazuta si din tramvai si din gara. Nu doar din masina personala

O idee traieste doar atat cat niste oameni cred in ea. Asta e una din cele mai importante invataturi adunate de Ioana Munteanu, Director de Creatie Golin Romania, de-a lungul parcursului ei in publicitate. Tot la fel de importanta mai e si cea din titlu. Ioana a fost avocat, dar i-a placut mai mult sa scrie scenarii decat actiuni de constatare. A trecut in publicitate pe cand industria era un wild west si toata lumea cauta aur. 

Mi-a luat ani buni pana sa ajung aici. Dupa ce m-am harsait prin multe campanii si am dormit putin. Si atunci cred ca am internalizat mai sanatos etapele transformarii asteia. Nu am avut vreun soc. Sau vreun switch, povesteste Ioana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related