PIATRAONLINE x Canopy: Cum să vinzi piatră cu ajutorul marketingului online

PIATRAONLINE x Canopy: Cum să vinzi piatră cu ajutorul marketingului online

PIATRAONLINE este primul magazin online de piatră naturală și cel mai mare din România, astfel că necesitatea unei prezențe puternice în mediul online a venit de la sine. Colaborarea noastră a început printr-o etapă riguroasă de analiză a pieței și înțelegerea nevoilor pe care publicul țintă le are, ca mai apoi să dezvoltăm cea mai bună variantă pentru strategia de digital marketing. 

Sergiu Constantinescu-Bradescu - Managing Partner PIATRAONLINE:

Ne-am simțit onorați să colaborăm cu Canopy în ultimii ani. Un partener valoros și dedicat, care ne-a furnizat servicii de promovare pentru platformele de publicitate Google, cu un nivel ridicat de profesionalism și experiență. Prin intermediul eforturilor de marketing venite din partea echipei Canopy, am putut ajunge la o audiență mai largă și să oferim produsele și serviciile noastre de calitate unui număr mai mare de clienți. Suntem recunoscători pentru colaborarea noastră și suntem nerăbdători să continuăm această relație de succes și în viitor. 

 

Inițierea colaborării dintre PIATRAONLINE și Canopy

Bazele colaborării au fost puse în urmă cu mai bine de șase ani, într-o perioadă în care marketingul digital se afla în plină expansiune pe piața din România. Ne-am dorit dintotdeauna să fim mai mult pentru clienții noștri, să îi ajutăm prin know-how-ul nostru să ajungă acolo unde își doresc, la înălțime. Ne-am ținut de promisiune și față de PIATRAONLINE care, în prezent este unul dintre top competitori pe piața în care activează.

Am pornit la drum împreună, am trecut alături prin numeroase situații, unele extraordinar de frumoase, cu rezultate de top, iar altele care ne-au mobilizat și ne-au făcut să livrăm 100% și încă ceva, astfel încât la final de zi, când am închis laptopul iar camionul cu piatră naturală a plecat din depozit, toată lumea să fie cu zâmbetul pe buze.

Relația dintre Canopy și PIATRAONLINE depășește granițele unei colaborări tipice de prestări servicii, comunicarea și transparența fiind cheia succesului din acest parteneriat. Ne bazăm pe feedback constant, de ambele părți, iar proactivitatea este unul dintre punctele noastre forte. 

Ivona Gal - CEO Canopy:

Am mai spus în nenumărate rânduri că ne plac provocările, însă mai mult decât atât, credem în companiile clienților noștri și facem tot posibilul ca ele să ajungă acolo unde merită. Exact acesta a fost cazul cu PIATRAONLINE unde a fost clar de la început că viziunile noastre sunt împărtășite și că urmează o relație profesională extrem de productivă. Au trecut 6 ani, însă știm că acesta a fost doar începutul și ne așteaptă multe alte provocări împreună!

 

Taking digital to new heights: TOGETHER

Scalarea business-ului nu a fost ușoară, fiind vorba despre o piață și o țară în care magazinele de bricolaj sunt opțiunea numărul unu atunci când vine vorba de achiziții pentru construcții și renovări. Ne-am asumat împreună rolul de a educa piața, de a crește comunități și de a pune experiența și interacțiunea umană pe primul loc, chiar și atunci când vorbim despre produse din piatră naturală.

Cum noi, la Canopy, iubim provocările și ne place să depășim mereu limitele, am reușit să scalăm business-ul de la an la an. Comparând primul an de activitate împreună cu anul 2022, avem o rată de conversie de 12 ori mai mare, valoarea totală a conversiilor fiind și ea mai mare de aproximativ 7 ori față de anul de referință. Totodată, valoarea conversiilor raportată la investiția totală a crescut cu circa 249%, în timp ce costul pe conversie am reușit să îl reducem cu aproximativ 97%. Toate acestea, venind la pachet și cu o scalare bugetară ce a avut loc gradual. 

Succesul atins pe piața din România ne-a determinat să extindem acțiunile de promovare și în piețe externe, fiind agenția parteneră recomandată de Google pentru campanii internaționale și export. 

Cu pași mărunți dar siguri, am pătruns și în piețe precum Germania și Austria. În prospectarea pieței din Austria, de exemplu, ne-am focusat pe campanii de awareness, pentru a ne poziționa cât mai bine în mintea utilizatorilor. Analiza continuă a rezultatelor și înțelegerea comportamentului utilizatorilor din piața externă ne-au ajutat să scalăm și să ne axăm inclusiv pe campanii cu obiectiv de performance. 

 

Obiective și direcții de viitor 

Obiectivele de viitor sunt clare: ne dorim să rămânem cei mai buni în satisfacerea nevoilor clienților și să fim alături de aceștia la fiecare pas, oferindu-le o experiență unică. Avem în vedere întreg funnel-ul de marketing și îmbinăm digitalul cu tradiționalul, astfel încât să obținem cele mai bune rezultate. Prin tot ce facem în paid media, ne asigurăm că utilizatorii primesc de fiecare dată informația de care au nevoie și îi ducem mai aproape de punctul de conversie. 

Cu toate că mediul online ne oferă posibilități și avantaje numeroase, înțelegem și cât de importantă este interacțiunea umană. De aceea, una dintre direcțiile pe care am păstrat-o încă de la început, a fost să încurajăm clienții să viziteze și showroom-ul din București. În ultima perioadă, eforturile noastre s-au îndreptat și către implementarea unor tehnici și metode prin care comunicarea înainte și după vizita din showroom să prezinte o componentă personalizată, pentru a oferi servicii și produse de cea mai bună calitate clienților. 

Mădălina Morărescu - Senior PPC Specialist Canopy: 

Marketingul este o artă iar noi, ca specialiști de digital marketing, iubim frumosul și ne place să creăm povești inedite și să punem clientul în prim plan. PIATRAONLINE este un perfect match pentru noi deoarece, frumosul pe care oamenii de acolo îl creează prin produsele din piatră și lucrările realizate cu mare atenție, vin în completarea acțiunilor și pilonilor prin care noi, la Canopy, funcționăm zi de zi: profesionalism, creativitate, transparență, diversitate și performanță. 

Strategia de promovare continuă să se dezvolte, fiind întotdeauna aliniată cu tendințele din piață. Folosim cele noi tool-uri și avem acces la features beta și pre-beta din Google Ads, care ne ajută să obținem rezultatele dorite. Vom continua să ne îndreptăm eforturile către creșterea vizibilității și profitabilității pe plan național, precum și scalarea la nivel internațional. 

Canopy este una dintre cele mai mari agenții de performance marketing din România. În cei șase ani de existență, Canopy a contribuit semnificativ la dezvoltarea pieței de marketing online din România, prin programe de internship și educare.

Canopy a fost una dintre primele 10 agenții din Europa care au derulat campanii Huawei Ads. Portofoliul de clienți Canopy include branduri precum Yves Rocher, Enel, eToro, Casa Timiș, Jerry’s Pizza, Druid, Clinica Eliade, PIATRAONLINE, BestValue, Impact Hub, Provident, Publi24, Seven și Asociația Salvează o Inimă.

În anul 2022, echipa de 40 de specialiști a gestionat bugete de publicitate în valoare de 20 milioane de euro și a creat peste 300 de animații video de complexitate 2D și 3D. Agenția a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 2.6 milioane de euro, în creștere cu 41% față de anul 2021. 

PIATRAONLINE este primul magazin online de piatră naturală și cel mai mare din România. De peste 12 ani selectează și importă cea mai bună piatră naturală din toate colțurile lumii, pentru a le oferi tuturor iubitorilor de frumos sau de design, specialiști ai domeniului sau simpli beneficiari, posibilitatea să își transforme viziunea în realitate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related