Once for three

Astazi este prima zi a campaniei de primavara "Traieste primvara cu ultimele noutati in tehnologie", cea mai noua platforma de comunicare dezvoltata de Publicis Romania. Un lucru important si demn de retinut, il reprezinta faptul ca aceasta platforma a campaniei a fost creata initial pentru Germanos, filiala din Romania, fiind preluata ulterior la nivel regional de catre toate cele 3 tari europene in care reteaua de magazine Germanos activeaza, si anume: Macedonia, Bulgaria si Polonia. Este pentru a treia oara cand Pubicis Romania exporta un concept Germanos la nivel regional.

Suporturile de comunicare care sustin intreaga campanie cuprind un spot tv si comunicare "in store". Fiind vorba de unul dintre cei mai mari retaileri de pe piata romaneasca ai telefoniei mobile, campania se adreseaza in special tinerilor din toate orasele tarii in care Germanos detine magazine si care sunt pasionati de noutati in materie de comunicatii mobile. La toate punctele de vanzare, creatia Publicis Romania se remarca prin simplitate si tonul direct al comunicarii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related