[Creative 2023] Ioana Ichim: Într-o lume suprasaturată de știri, influenceri, podcasturi, seriale pe Netflix, newslettere și TikTok, cu toții ne luptăm pentru aceeași resursă finită: câtă atenție poate avea un om în 24h

[Creative 2023] Ioana Ichim: Într-o lume suprasaturată de știri, influenceri, podcasturi, seriale pe Netflix, newslettere și TikTok, cu toții ne luptăm pentru aceeași resursă finită: câtă atenție poate avea un om în 24h

Oriunde am întoarce privirea, dăm de aglomerație și gălăgie. Nu le putem pune pe mute și nici să ne îngropăm telefonul în mijlocul pădurii. Oricât ar fi de ispititor scenariul, trebuie să fim prezenți, să răspundem la apel realității, așa cum ne cheamă ea printre notificările telefonului. Ioana Ichim, Group Creative Director VMLY&R, are o altă propunere. Un fel de reset. Dacă ne-am opri, măcar uneori, să ne întrebăm: ce gânduri și idei alegem să trimitem mai departe în lume?

Cu un peisaj plin de crize și incertitudini, pandemie, război, inflație, concedieri în masă în companiile de tech, simt că s-a produs o schimbare în modul în care oamenii din jurul meu se gândesc la muncă: prioritizează mai degrabă un sentiment de siguranță, un work-life balance bun, flexibilitate, un sentiment de apartenență la echipă și de sens în ceea ce fac, spune Ioana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related