[PR de criză] Mihaela Balea: Cea mai importantă lecție pe care am învățat-o în criză a fost să fiu creativă și curajoasă. Să construiesc soluții care la prima vedere nu au nici o șansă să fie puse în practică și apoi să le implementez

[PR de criză] Mihaela Balea: Cea mai importantă lecție pe care am învățat-o în criză a fost să fiu creativă și curajoasă. Să construiesc soluții care la prima vedere nu au nici o șansă să fie puse în practică și apoi să le implementez

Se spune că nu există publicitate proastă. Însă după 16 ani de presă și mai mult de zece de PR și comunicare, Mihaela Balea, Managing partner MBB PR Boutique, contrazice acest dicton. În practică, știrile negative îți afectează grav reputația și business-ul, mai ales dacă alegi să nu faci nimic. Iar crizele sunt dăunătoare atât prin factorii declanșatori, cât și prin modul de reacție, explică ea.

Nu există neapărat un ghid de supraviețuire pentru crize, însă există un manual de bune practici pe care orice business trebuie să-l aibă la îndemână și să-l actualizeze periodic. Manualul este echivalentul unui plan de evacuare în caz de incendiu, spune Mihaela. Iar pregătirea este esențială. Crizele de comunicare nu pot fi evitate, însă pot fi prevenite într-o anumită măsură și gestionate astfel încât să fie minimizate efectele negative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related