BIC Hybrid Flex, pentru un bărbierit senzațional, și, da, are rezerve

BIC Hybrid Flex, pentru un bărbierit senzațional, și, da, are rezerve

În perioada 03 martie – 16 aprilie 2023, BIC România a derulat alături de agenţia de publicitate Touch Communications campania “Pentru un bărbierit senzațional, și, da, are rezerve!” pentru gama de aparate de ras cu rezerve, BIC Hybrid Flex. Campania s-a desfășurat la nivel național, atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional, și a beneficiat de o puternică comunicare media, pe TV și digital, precum și in-store. Mecanismul campaniei a fost unul simplu, iar participanții au avut de urmat câțiva paşi: să cumpere cel puţin un produs din gama BIC Hybrid Flex, să scaneze codul QR de pe materialele de comunicare ale campaniei și să se înregistreze pe pagina de concurs cu bonul fiscal. Premiile campaniei au fost considerate atractive, dovada clară fiind numărul mare de înscrieri la concurs:

  • 1 x Scuter Piaggio +1 Electric care este singurul e-scuter din categoria sa care oferă o capacitate de încărcare semnificativă şi este prevăzut cu un compartiment sub şa, special creat pentru a depozita o cască Full Jet.
  • 5 x Trotineta Electrică Ninebot oferă toate avantajele pentru o trotineta electrică urbană și este capabilă de 40 de kilometri de autonomie.
  • 10 x Ceas Smartwatch Garmin vívomove Sport pentru persoane active.

“BIC este un brand cu o îndelungată experiență și expertiză în producția aparatelor de ras, încă din 1975 când Marcel Bich a inventat primul aparat de ras dispozabil. În România, BIC este recunoscut ca un brand cu produse de calitate, la prețuri accesibile, care au ca principal obiectiv simplificarea vieții consumatorului. Prin produse simple, esențiale vieții de zi cu zi, avem tot timpul consumatorul în minte atunci când desfășurăm acțiuni în piață. Tocmai de aceea, am lansat în urmă cu doi ani prima noastră gamă de aparate de ras reîncarcabile care oferă calitatea de care consumatorul are nevoie, dar la un preț accesibil. Pe lângă performanța și calitatea lamelor, gama Hybrid Flex este și prietenoasă cu mediul înconjurător, având ambalaje reciclabile”, susţine Alexandra Nache, Trade Marketing Manager Stationery & Shavers România & Bulgaria, BIC România .

La succesul campaniei a contribuit și informarea și educarea consumatorilor, care s-a realizat prin consultanță oferită la raft de către promoterii BIC Hybrid Flex. Ei au oferit informații despre produse și au încurajat consumatorii să se înscrie în concurs. Mecanismul campaniei s-a regăsit pe materialele de comunicare implementate: floor sticker, wobbler, shelf divider, standuri conceptuale şi postere. Sesiunile de informare şi consultanță despre produsele BIC Hybrid Flex s-au desfășurat în 26 de hipermarketuri, la nivel naţional, dar şi în magazine de tip drogerie market.  

“După o perioadă în care am desfășurat campanii naționale exclusiv online, ne-am bucurat să revenim în offline prin consultantele aflate la raftul de aparate de ras și prin materialele de comunicare implementate, care conțineau codul QR ce trebuia scanat pentru înscriere. Interacțiunea cu clienții din magazine, inclusiv partea de testare a celor 3 aparate de ras BIC Hybrid Flex, a condus la rezultate bune. Mecanismul campaniei a prioritizat comunicarea din offline cu înscriere prin scanarea codului QR aplicat pe materialele de comunicare din locații. Astfel, clientul a putut realiza înscrierea chiar în momentul în care se afla în magazin, imediat după ce a facut achiziția. Este un mecanism testat și cu rezultate bune pe care îl vom aplica și în campaniile viitoare.”, susține Mihaela Călin, Account Director, Touch Communications. 

 

Gama BIC Hybrid Flex

În 2021, BIC a lansat în România gama BIC Hybrid Flex, prima sa gama de aparate de ras reîncărcabile. Aparatele de ras prezintă lame mobile din titan care se ajustează individual pe piele pentru un bărbierit precis. Aparatele din gamă au 3 sau 5 lame, bandă lubrifiantă și cap pivotant care răspunde facil la orice mișcare și urmărește perfect conturul pielii. BIC Hybrid Flex este un aparat performant care reduce și impactul asupra mediului datorită mânerului reciclat * și a împachetării reciclabile**, oferind un bărbierit calitativ la un preț atractiv.

* Manerul BIC fabricat din 90% plastic reciclat contribuie la reducerea consumului de plastic (cu exceptia BIC Hybrid 5 Flex)
** Ambalaj reciclabil, fabricat din 80% hartie reciclata

Credits:

Echipa BIC Romania
Andreea Tache, Marketing Manager Lighters & Shavers Romania & Balkans, BIC România .
Alexandra Nache, Trade Marketing Manager Stationery & Shavers Romania, Bulgaria & Moldova

Echipa Touch Communications
Mihaela Călin - Account Director
Mădălina-Nicoleta Nădejde – Account Executive
Gabriela Gârjoabă – Communications Consultant
Delia Băceanu – Graphic Designer
Georgiana Țîmpău – Graphic Designer
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager

Lider mondial în papetărie, brichete și aparate de ras, BIC aduce simplitate și bucurie vieții de zi cu zi. De peste 75 de ani, compania onorează tradiția de a oferi consumatorilor de pretutindeni produse esențiale, de înaltă calitate, la prețuri accesibile.  Prin această dăruire neclintită, BIC a devenit una dintre cele mai recunoscute mărci la nivel mondial. Astăzi, produsele BIC sunt vândute în mai mult peste 160 de țări din întreaga lume. În România, produsele BIC se comercializează din 1995.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related