[Influencer Update] Ioana Oprescu: Influencerii au libertate din partea tot mai multor branduri să intervină pe brief, ceea ce duce la campanii autentice și la conversii din ce în ce mai mari

[Influencer Update] Ioana Oprescu: Influencerii au libertate din partea tot mai multor branduri să intervină pe brief, ceea ce duce la campanii autentice și la conversii din ce în ce mai mari

Trebuie să acceptatăm că trăim în era online-ului și că influencerii sunt parte din viața de zi cu zi. În loc să respingem această cultură a influenței, mai bine optăm pentru conștientizare și educație digitală, spune Ioana Oprescu, PR Account Manager, The Public Advisors.

Campaniile cu influenceri au evoluat de la relații informale, la unele profesionale, iar influencerii s-au nișat, au învățat strategii de marketing și sunt tot mai capabili să intervină pe brief și să obțină conversii bune pentru branduri, observă Ioana. Mai pot fi făcute îmbunătățiri la capitolul transparență și la compatibilitatea dintre influencer și produsele promovate, adaugă ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related