Traim intr-o lume plina de MMS-uri.

Sub aceasta idee a debutat cea mai recenta campanie care a parasit creatia Ashley&Holmes/Cohn&Jansen catre clientul Cosmote si, in cele din urma, catre consumator.

Pe ce canale media se va desfasura campania? Daca vizati un target tanar, mergeti si pe canale media alternative - online etc.?
Am selectat acele canale ce pun in valoare mesajul transmis, dar sunt si puncte cheie de contact cu publicul tinta: televiziunea, presa, afisajul in interiorul caminelor studentesti si in baruri, internetul.
Care este conceptul acestei campanii? Cui se adreseaza campania si care sunt obiectivele ei?
Campania se adreseaza tuturor utilizatorilor retelei COSMOTE, dar nu numai atat, ci si potentialilor utilizatori. Campania anunta lansarea serviciului MMS in cadrul retelei COSMOTE, dar nu oricum ci cu o oferta promotionala: MMS la pret de SMS. Obiectivul principal este acela de a genera trafic pe acest tip de serviciu si nu doar in perioada promotiei, dar si dupa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related