[Drumul spre Cannes] Alexandra Chipăilă: Într-o lume în care individualismul și competiția sunt adesea promovate, am învățat să ne îndreptăm atenția către colaborare și solidaritate

[Drumul spre Cannes] Alexandra Chipăilă: Într-o lume în care individualismul și competiția sunt adesea promovate, am învățat să ne îndreptăm atenția către colaborare și solidaritate

Conexiunile, oamenii, lecțiile creative contează mai mult decât premiile. Asta a descoperit la Cannes Lions Alexandra Chipăilă, Communications Consultant la Rogalski Damaschin. Alexandra a fost selectată la Roger Hatchuel Student Academy, în urma programului The Alternative School for Creative Thinking. 37 de studenți din 29 de țări diferite s-au reunit la Cannes Lions, s-au întâlnit cu leaderi ai creativității globale, au participat la workshop-uri, au rezolvat briefuri și au schimbat idei și perspective fresh asupra comunicării. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related